Niet wat wèl...

• surya

hahah kataraja, wel grappig om te lezen de dingen die jij stom vind vind ik juist heel leuk.

Ik vind het toch ook wel raar dat dit soort kleine dingen als ergernis worden gezegd, terwijl er zoveel dingen echt fout zijn en die worden bijna niet meer gezien.

Dat bedelen vind ik aan de ene kant wel een 'positief" verschijnsel, want het laat je nadenken over hoe krom en onmenselijk de wereld in elkaar zit en welke haken en ogen erin een maatschappij zitten. En het geeft een spiegel aan je eigen rijkdom en dingen als mens. Maar het is ronduit triest dat grote verschil.

• Theo Kiewiet

Hé, Shirley, nu kan ie wel weer! ;) Heel raak. :)

• jjg

Dank voor de reacties!

• kataraja

Hoi Surya, ik ik heb dit bericht natruurlijk met een knipoog geschreven. Natuurlijk zijn de dingen die jij aanhaalt erger dan de dingen die ik beschrijf. Maar daar kan ik als buitenlander niets maar dan ook niets aan veranderen!!! Maar ik kan wel mijn medelanders (europeanen) vragen zich mens waardig te gedragen in India, in eerdere reacties heb ik gemeld dat ik langere tijd in India heb door gebracht, wat niet wil zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb, maar mijn grootste ergernis in india zijn toch de onverzorgde cheapcharlie rugzakkers die er ontzettend onverzorgd bijlopen, en voor een paar paar paisa liggen te handelen als ze een banaan kopen!!! En by the waay ik hooooouuuuuu van koriander hoe meer hoe liever, al moet ik zeggen het heeft jaren geduurd tot ik zover gekomen ben.

Daaaaag

• kataraja

Hoi Sundri , ik speel met de gedachte om volgende maand een paar weken naar mammalla te gaan, ik weet niet wat jou reis plannen zijn?????Maar heb jij ook een reis gepland in de komende tijd? Sri lanka airways heeft een suprer aanbieding van uit bkk. Mijn planning is om een paar dagen naar colombo te gaan en dan door naar madras. Als jij mischien heeeeeel toevallig ook daar bent kunnen we mischien een biertje drinken!

groet.

• Sundri

Tja, ik zou wel willen, maar ben “pas” 7 weken terug uit India. Ik weet nog niet wanneer ik weer ga. In ieder geval nog minimaal 1 keer dit jaar, maar dat is waarschijnlijk niet volgende maand al. Is dat nou weer even pech… Vorig jaar was ik er wel rond deze tijd. 't Is trouwens nu al erg warm in Mamalla (36 graden en hoge luchtvochtigheid). In januari en februari was de temperatuur er perfect.

• Niels N. van der Bijl

Een prostituee huren in Mumbai. Desgewenst geef ik meer info.

• jjg

Niels N. van der Bijl Schreef:

——————————————————-

> Een prostituee huren in Mumbai. Desgewenst geef ik

> meer info.

Joh?

• Niels N. van der Bijl

Zo'n voorzetje is net wat ik nodig had. India is goor, corrupt maar verslavend. Ik ga er maar 3 keer p/j heen. Volgende x maar ‘ns Kerala proberen nadat ik weer de Philipijnen (Palawan) heb aangedaan. Als je dan toch ver gaat waarom dan niet 4 uur erbij op de vlucht. Misschien is het het voedsel dat ik steeds weer terug naar India ga, yeah, that’s the ticket. An indian slavekid to prepare the food for me here would be the solution heheh. Beetje ‘offtopic’ misschien maar ik stoor me het meeste aan vieze westerse hippies in India die het allemaal zo fantastisch vinden. Laat ze lekker voor een tour-operator gaan werken…