Niels N. van der Bijl Schreef:
——————————————————-
> In Dubai is het goedkoop rupees inslaan als je
> tenminste de juiste contacten hebt.
Heb je misschien het boek “Shantaram” van Gregory David Roberts gelezen?
Hallo Ramrod,
Het is daar niet de de Kalverstraat of de Lijnbaan. We hebben het hier over het Midden Oosten. Als je dan toch regelmatig naar bijvoorbeeld India gaat, probeer Dubai of Doha dan 'ns in je reisplan op te nemen en blijf daar een paar dagen. Dan kom je, misschien niet de eerste keer, vanzelf in kontakt met valuta-handelaren. Dan mag je in Leh (is dat India of Pakistan hahaha) zijn geweest, er is nog veel te leren wat betreft geld No offence body.
Groetjes, Niels.
Inderdaad. Zelf heb ik daar geen tijd voor. Ik heb te maken met een 2 weken op- en 2 weken af-schema. Normaliter houdt dat in dat ik per 4 weken ‘maar’ 13 dagen vrij heb. Via london kost het me 2 dagen extra om in Azie te komen en terug. Echter, wanneer je meer tijd hebt dan lijkt het me de moeite waard. Hangt ook af van waar je woont in Nederland. Ik woon in R'dam dus een ticket Stenaline van Hoek Van Holland naar Harwich is een leuk begin van de reis. Indien je in het Oosten des Lands woont is Frankfurt Main International airport dan weer een betere misschien.
Doei, Niels.
Dus een paar dagen daar rond hangen ,in de hoop dat je wordt aangesproken door een illegale geld handelaar ,zo dat je je een paar roepie meer per euro krijgt , je kan beter rechtstreeks of met een korte tussenstop vliegen ,scheelt je weer een aantal hotel overnachtingen dat levert denk ik meer op dan bij het omwisselen .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?