Indiaas parlement M/V

• Rob

Jo,

PVV in India?

Ja, die is daar al jarenlang, heet alleen anders.

Rob

• Rob

Beste mensen,

Nog een aanvullende opmerking;

Wat ik nooit begrepen heb is dat in “vrouwonvriendelijke landen” die landen wel een vrouwelijke premier heben.

India, Pakistan, Bangladesh, Sri Lanka, bedoel ik dan.

Voor zover ik weet zijn er twee van de vier vermoord, ook dat begrijp ik niet.

Rob

• dr. Khan

kataraja Schreef:

——————————————————-

> Nee Jo, het schorum dat op de pvv stemt, doet het

> met een doel, namelijk nederland blank krijgen.

> Verdiep je eens in de geschiedenis van Lalu

> Prasad Yadav, dan begrijp je wat ik bedoel!!

Ach, ja Lalu… Voor de rest geldt dat ze bij de verkiezingen de kreet kunnen voeren “Niet corrupter als de rest”. B)

En nu we het over politiek en treinen hebben (Lalu is mij vooral bekend als minister van spoorwegen), ik dacht dat die acteur die het volgende staaltje voor elkaar krijgt http://www.youtube.com/watch?v=s4CRRbjFXl8 ook de politiek in was gegaan. Maar goed hij is dan ook de zoon van de befaamde “NTR”.

• surya

PVV wat heeft dat hiermee te maken? Al die mensen die maar roepen PVV zodra het kan. Ik vind het wel boeiend dat zoiets als de PVV nu gebeurd.

Het is toch al heeeeel lang duidelijk dat de meeste mensen niet met gezond verstand stemmen, en de politiek gaat het gezond verstand ook te boven. Wat het gezond verstand ook moge zijn.

Voor mij is het niet meer dan een poppenkast. Mensen met maskers. En alles met tien druppels water nemen wat zij beweren.

Dat er iemand als Geert Wilders het politieke spel nu uitvergroot, het subtiele gebeuren opeens goed zichtbaar stellen. Dit vind ik wel een belangrijk gegeven. Daarbij zegt het heel veel over de mensen, zoveel mensen die opeens vanuit haast niks op hem gaan stemmen. Soms vanuit pure onvrede, als een soort tegenstem. Hij zal wel een hele hoop roepen, wat heel duidelijk al klinkt dat hij het niet waar kan maken.Is eigenlijk wel eerlijk toch en duidelijk. Dan dat politieke spel van dingen voorhouden en niet duidelijk maken, maar wel doen alsof. En wij maar denken dat we met onze stem echte invloed kunnen hebben. Ja dat is wat er graag gedaan wordt, zodat we brave burgertjes blijven en zij verder kunnen. Poppetjes zijn de politieke leiders voor mij, en degene daarachter kunnen vrolijk en in stilte doorgaan met wat ze aan het doen zijn. We cant get the blame. hihih

Macht is een vies gebeuren, het plakt, als dat groene speelgoed wat je tegen het plafond kon gooien.

En ik hoop dat er nu eindelijk eens een revolutie komt.

• Shirley

Gek….ik voelde me juist zelf de laatste jaren in deze maatschappij zo´n poppetje met van die touwtjes aan me armen en benen…..X(

• VideJo

surya Schreef:

——————————————————-

> PVV wat heeft dat hiermee te maken?

Let op mijn quote. Dat past precies.

En ik ga het hier maar verder hier niet over de PVV hebben, want dan kunnen jullie jullie allemaal wel gaan inpakken!>:D<

• kataraja

Leg even uit Jo? Ik vat hem nie!! Maar jij bedoelt toch niet te zeggen dat je zo,n zwakbegaafde bent die op de pvv stemt????

• kataraja

OOOOo ik snap het jo inpakken, je doelt er zeker op als de pvv aan de macht komt, moeten de mensen die hier aanwezig zijn, en die een kleurtje hebben, INPAKKEN en weg wezen, zo zo Jo.

• VideJo

Nou heb je me toch helemaal verkeerd begrepen.

Ik ben fel anti PVV! En ik kan goed debatteren. Dus alle voorstanders, zo die al zouden zijn, kunnen dan wel inpakken.

Een anecdote?

Ik was een aantal jaren geleden op het Nederlandse consulaat in Instanbul. Daar was burgemeester Opstelten van Rotterdam toen ook met een hele delegatie van de gemeenteraad. Ik ging op een gegeven moment buiten een sigaretje roken en daar trof ik een heel stel mannen aan met een zilveren lintje op hun revers. Leden van de LPF. Ik ging in discussie met ze en na verloop van tijd waren zij door hun kruit heen. Maar dat duurde inderdaad iets langer dan die sigaret.

Ik ben er heel goed in om mensen op het verkeerde been te zetten. Dat is me nu blijkbaar bij jou ook gelukt. Maar dat is dan te wijten aan gebrekkige uitleg.:)-D

• kataraja

Jo, mijn welgemeend excuus.