vragen vragen en nog eens vragen

• Kannadiga

kataraja Schreef:

——————————————————-

> kata=bos/oerwoud raja=koning, veel namen hebben

> een betekenis en die heb ik gewoon naar het

> nederlands vertaald, mijn beste vriend in india > heet kamaraj,

> kama(kamasutra) +raj (koning) dus hij heet sex

> koning.

> Prettige avond Rob.

> ps hier is het inmiddels na 1 uur s'nachts dus

> koning van het bos gaat slapen.

Welke taal is Kata? Geen Hindi, Bengaals, Marathi, Sanskrit, Tamil, Kannada enz. Wat er op lijkt is Tamil / Kannada kadu ( காடு ) , maar daar past geen sanskrit achtervoegsel als raja (raaja) bij.

Kama (kaama) betekent geen sex, maar verlangen of wens. Kamaraja (kaamaraaja, Hindi kaamraaj) was een belangrijke politicus van de Congress partij in Tamil Nadu. Daarom is er daar een Kamaraja University in Madurai.

Het is typisch dat alleen de congress partij namen geven van hun politici aan allerlei gebouwen, instellingen enz.

• prakhar

even ter verduidelijking voor iedereen; kataraja is gebruikt meerdere aliassen zoals koning van het bos (let op de uitleg kataraja(tu)) hij is degene die hier iedereen verneukt.

oepssssss, ontmaskert. sorry dear(:P)

• kataraja

Kannadiga, deze uitleg hebben zij mij gegeven toen ik in tamil nadu woonden, en geregeld met de sigeuners op jacht ging. Als deze uitleg fout is zo zei het. En de kamaraj vertaling heb ik ook van hun gekregen, volgens hun stamt kamaraj af van kamasutra, volgens hun een sex boek.(:P)

Rampersad als je Rob afzeikt dat hij geen engelse kreten moet gebruiken en abn moet schrijven, moet je zelf natuurlijk niet “sorry DEAR” schrijven, dat was een beetje dom zou maxima zeggen!!!

• prakhar

kinderachtig……..jij verveelt je zeker op dat eenzame eiland? en daarom ga je allerlei alliassen aanmaken om je tijd ‘nuttig’ door te brengen en spelletjes met forumleden te spelen(td)

je gaat er zo in op dat je verstrikt raakt in je eigen leugens (>ik kom niet meer terug! Voila, wie hebben we hier weer; kataraja die stiekem het forum afstruint en de boel in de war schopt>:D<) en andere leden van alles verwijt(td)

heb je je medicijnen de afgelopen weken wel ingenomen:S

ah, vandaar die hallucinaties:D

toch niet zo luxe he op zo'n fantààààstisch tropisch eilandje wonen waar de verveling toeslaat en je jezelf heerlijk tegenkomt;)

• kataraja

Lieve prakhar ik heb even je reacties nagelezen, de pot verwijt dus de ketel dat tie zwart ziet, want jij bent gekomen na take2 verdwenen is. Vooral de stukken die jij schrijft bij het topic egoisme, zijn natuurlijk van de hand van take2 want niemand gebruikte zoveel ikoontjes als take. oja als jij iemand anders aanspreekt op zijn engelse kreten, en je doet dan het zelfde, en ik merk dat op, als dat kinderachtig is, nou goed dan ben ik kinderachtig.

gegroet

• kataraja

Beste prakhar op Datum: 09 februari 2010 16:15 bij het onderwerp “afscheid” van schrijf je

"ter aanvulling; mijn zus en ik zijn geadopteerd uit India. zoals iedereen weet heeft adoptie meestal een heftige invloed als je zo jong bij je moeder vandaan bent gehaald (kijk naar het programma spoorloos). mijn zus ranjita was 2 jaar toen we naar nedeland kwamen en ik was nog geen 1.

onze biologische moeder heeft ons afgestaan omdat ze te arm was om goed voor ons te kunnen zorgen. ranjita was ondervoed toen ze het kindertehuis binnenkwam en dat is haar niet in de kouwe kleren gaan zitten.

als je zoiets van dichtbij meemaakt snap je wel waarom sommige mensen ‘raar’ reageren op nuchtere, ongevraagde constateringen van ene rob"

En op Datum: 13 februari 2010 08:48 bij het onderwerp “Ik ben een egoist” schrijf je

En als het sneu is voor andere mensen die in de derde wereld wonen omdat ze het zoveel slechter hebben en daarom ontzien worden….nee, dat vind ik niet terecht. want dan zijn wij hier ook zielig toch!

ik heb er ook niet om gevraagd om op westers grondgebied geboren te worden.

Ben benieuwd hoe je dit recht probeert te praten!!

• prakhar

ik hoef niks uit te leggen want ik heb niks te verbergen, heb ook geen meerdere aliassen

• Rob

Prakhar,

Deze reactie van Kararaja kan ik geen touw aan vast knopen.

Helemaal mee eens, je hoeft niets uit te leggen.

Ik vind het alleen maar erg mooi dat je iets meer van je adoptieachtergrond vertelt hebt.

Rob

• kataraja

Rob, eerst schrijft ze dat ze/ hij uit india is geadopteerd , en in een latere reactie schrijft ze dat ze in westers gebied is geboren, wat hier aan niet te snappen is ontgaat mij??