hahah Rob ben je echt serieus dat je cup a soup meeneemt? ?Ik dacht dat het 4 uur cup a soup tijdperk alleen in stress bestond.
Wel leuk om te lezen wat iedereen zoal meeneemt.
Ik neem niks mee, behalve van die stripjes met zeep erop. Die kun je gewoon in india overal kopen, is een boekje met papiertjes waar zeep op zit. Ideaal voor in de trein enzo, want met het hete weer blijven ze ook goed. En naar de wc gaan doe ik gewoon met water, in mijn ogen hygienischer dan toilet papier. En water is zowat overal wel te vinden.
In India kun je alles kopen, ook vloeibaar zeep zonder water, dat desinfect. Dus ik zou niks meenemen, je gaat namelijk niet naar de woestijn maar naar een bewoond land. En op dit soort producten staat de prijs geschreven, dus heb je ook geen gedoe met afpingelen enzo.
Er is niet altijd een wc, en dan kun je bv als je een busreis maakt gewoon in de open natuur, is schoner dan welk toilet dan ook. Wel handig is dat je bv een lange rok aan hebt, dan kan niemand je pipi aanschouwen. En pas op met vrachtwagenchauffeurs.
Zelf neem ik wel zwitsal baby doekjes mee vanuit nederland. Omdat ze lekker ruiken, maar ook vanwege de stof in de lucht in steden als mumbai of delhi als je aankomt, voor je huid. Maar dabur heeft deze ook, vochtige rozen doekjes zijn dat, in een roze verpakking.
Verder vind ik de producten voor huidverzorging over het algemeen beter in India dan in Nederland, ook ivm met de prijs kwaliteit. Dus koop ik het daar meestal. Bv himalaya herbals, Shahnaz Husain of Biotique. Vooral himalaya is haast overal te verkrijgen.
Ik weet niet of je naar Delhi vliegt, maar daar heb je in Pahar Ganj een hele goede drogist achtig winkeltje. Waar ze alles hebben, de man die er werkt is ook behulpzaam en oprechte kennis over de zaken.