Mooi hotel in Delhi

• Merel

Hoi allemaal,

In maart gaan mijn vriend en ik naar India voor 3 weken. We gaan 3 weken backpacken maar willen de laatste nacht in een mooi en luxe hotel met zwembad en een mooie badkamer in Delhi. Ik heb al veel hotels gevonden op internet, maar deze zijn allemaal wel heel erg duur. Nu is mijn vraag of iemand een dergelijk hotel weet voor maximaal € 150,- per nacht. Een paar jaar geleden hebben we in het Park hotel geslapen, dit was erg mooi, dus als we niks leukers/mooiers vinden gaan we hier nogmaals slapen, maar het lijkt me leuker om nu ergens anders te slapen.

Alvast bedankt

Merel

• Rob

Merel,

Wat denk je van Neemrana? Erg mooi en romantisch voor een laatste nacht.

Vanaf daar kun je naar het vliegveld de volgende dag.

http://www.neemranahotels.com/neemrana/index.html.htm

Rob

• erik

Wauw, laatste nacht daar en je reis is helemaal af, lijkt me zo!

• Rob

Erik,

Ik ben daar zelf 3 x geweest in de Rang Mahal, de 1e keer voor 1500/.

Is nu veel duurder.

Begrijp mij goed, dit is niet mijn dagelijkse budget voor hotels in India.

Maar wil je een keertje wat duurder is Neemrana echt een aanrader.

Rob

• Pascal

Ik heb de laatste dagen in het 5 sterren Metrolpolitain hotel verbleven.

Kostte 100 euro per nacht, incl. tax.

linkje naar hun site

• erik

Ja, ik zit daar niet mee, ik begrijp het helemaal. Ik zat in Ranthambore ook in en prachtig luxe hotel, alles erop en er aan, ik heb er alleen maar van genoten!

• Merel

Hoi Rob,

Neemrana ziet er prachtig en heel romantisch uit! Maar begrijp ik nu goed dat het niet in Delhi zelf ligt? En hoever ligt het er vandaan?

Merel

• erik

120 Km van het vliegveld, kun je op het kaartje zien als je op hun site op access klikt.

• Merel

Oei, dat is wat ver weg, heb liever iets dat dichterbij het vliegveld is. Jammer, want het ziet er prachtig uit!

• Rob

Merel,

Je hebt 150 euro te besteden.

Daarvoor kun je best een mooie kamer in Neemrana krijgen + de taxikosten daarheen/terug.

Neemrana ligt aan de snelweg Jaipur > Delhi vliegveld.

Dat is een eindje rijden, maar scheelt een rit door Delhi naar het vliegveld.

Na een backpackerstrip eindig je dan niet alleen in een luxe hotel, maar zie je ook het moderne India langs je voorbij glijden:

Amazing Gurgaon.

Het ligt een beetje aan je aankomst- en vertrektijden in Delhi.

Ik heb geen aandelen in dat hotel, maar ik zou het zeker als een serieuze optie nemen.

Volgens mij moet je wel van tevoren boeken.

Rob