visum, waarom?

• dr. Khan

geesje Schreef:

——————————————————-

> eeeeh, euh de EU heeft teveel domme gaten en

> daardoor komen er teveel unwanted gasten. de EU is

> nederland opgedrongen!

> nederland heeft het goed voor elkaar maar door het

> wegvallen van de grenzen is het een zooitje

> geworden.

> iets dat ik betreur.

Zie dus je eigen posting in dit draadje, wat is de meerwaarde van een visum ;)

• dr. Khan

geesje Schreef:

——————————————————-

> Khan Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Grappig al die discussies. Teken dat de

> > verworvenheden van de Europese Unie voor

> bepaalde

> > mensen zo vanzelfsprekend zijn geworden, dat

> men

> > niet meer doorheeft hoe bijzonder de "vier

> > vrijheden" zijn, en hoe blij je mag zijn met je

> EU

> > paspoort.

>

>

> voor die “vier vrijheden” is hard gewerkt door de

> burgers…..het is niet vanzelf komen aanwaaien

> Khan

Ik schreef dus “ hoe bijzonder de ”vier vrijheden“ zijn, en hoe blij je mag zijn met je EU paspoort.” B)

• Rob

Khan,

Ik ben gestopt met reageren op dit onnozele wichtje.

Rob

• henk

Rob

Wil de meeste bezoekers van dit forum een plezier doen aub,

Dit forum zal nl zeer in waarde stijgen als jij er niet meer op reageert,

80% van je informatie, komt van internet en niet vanuit het veld en als je dan een keer raak zit dan is de informatie, niet up te date,

(Mijn vrouw geen langdurig visum komt op 23nov 2009 terug in Nederland en vraagt de volgende dag een visum aan voor 6 maanden en binnen een week geregeld, kijk dat is informatie waar jij niet aan kan komen met je internet. Ik zou tegen iedereen willen zeggen bel met de ambassade je krijgt een Nederlands sprekende persoon aan de lijn en leg daar je vraag aan voor en NIET bij het visum bureau die hebben er nog geen kaas van gegeten)

Ik woon en werk in India en dit land gaat als een speer in zijn ontwikkeling en zit zeker niet op onzinnige informatie, te wachten.

Dus Rob wees een keer een vent !! en hou de eer aan je zelf ,

En Geesje heerlijk die (simpele) vragen vooral door gaan.

met een vriendelijke groet vanuit India

Henk

• Rob

Beste Henk,

Ik begrijp werkelijk niet waar je het over hebt.

Rob

• Ineke M

Gelukkig staat Rob hierboven en blijft gezellig op het prikbord! Er zijn nog altijd veel mensen die zijn bijdrage wel waarderen.

visum;

ik ben op 25 oktober teruggekomen uit India. Mijn (6 mnd.) visum verliep op 29 nov. en op 9 jan. moest ik weer naar India.

Begin dec. heb ik een nieuw visum aamgevraagd. Ik werd daarna gebeld door de visaservice met de melding dat ik pas na 29 dec. een nieuw visum aan kon vragen omdat er 1 maand tussen het verlopen van de visum (29 nov.) en de nieuwe aanvraag moest zitten. Ik heb uiteindelijk een visum voor 3 maanden gekregen met doube entry.

Ik heb nog heel erg geluk gehad omdat mijn visum op tijd was. Op het forum was iemand anders met het zelfde verhaal, alleen verliep haar visum op 6 dec. en moest zij wachten tot 6 jan. voor de nieuwe aanvraag….helaas werden de regels op 1 jan. aangescherpt en zat er ineens 2 maanden tussen.

Fijn dat het bij jouw vrouw anders liep, maar ook dit is dus de praktijk!!!

Ineke

• kataraja

Beste Rob (achterbank sahib), ik had me voorgenomen niet meer te reageren (ook al lees ik dagelijks mee), maar nu moet ik toch even in het toetstenbord klimmen!! Goed van jou dat je niet meer op dat wicht reageerd. Geesje is natuurlijk Take2 (of cynthia) haar racisme verraad haar!!!

“ de EU heeft teveel domme gaten en daardoor komen er teveel unwanted gasten”

“ongewenste gasten buiten de deur te houden? nou, aan al die criminelen die hier in nederland rondlopen heeft het zo te zien effect”

Die uitspraken zijn al eerder door Take2 gedaan (in die trant) en ook haar schrijfstijl is precies het zelfde.

Rob, ook al ben ik het soms oneens met je reacties, wil niet zeggen dat ik ze niet waardeer! Ik verheug me er op om het weer vaak oneens te zijn met jou!!!

Geesje, Take2 enz enz get a life, ga je nog op wilders stemmen????

• koning van het bos

hallo stille willy alias kataraja:D

jouw reacties zijn doorzichtig en je schrijfstijl is hetzelfde als de andere stiekemerds(tu)

natuurlijk ben jij ook een en dezelfde! zegt de naam neuken in het rond je ook iets toevallig?

vanzelfsprekend doe jij niet aan stiekem doen. dat hebben we wel gezien;)

fraai hoor dat je de aandacht op een ander vestigt om die van jezelf af te leiden.

het is zo te zien jullie niet gelukt om vooral niet op geesje, cynthia enz enz te reageren

waahahaha

• Theo Kiewiet

Volstrekt helder ook voor mij, Erik.

Wat snap je er niet van, Rob?

• henk@backpacktours

1 zoek eerst eens het verschil op tussen rascisme en discriminatie kataraja

2 ik zie geen verband tussen wilders en prikbord's geesje

3 kataraja houd het prikbord zelf voor de gek met dubbelgangers

om op punt 2 terug te komen, wilders heeft het over hoofddoekjes!

er zijn prikborders die vraagtekens zetten bij de besturing van nederland. zo'n opmerking is blijkbaar genoeg om iemand voor wilders aanhanger aan te zien::o

onterecht