ik vraag me af wat de meerwaarde van een visum is. waarom moet zoiets eigenlijk? volgens mij is het moeilijkdoenerij en een manier om geld te verdienen:S
lieve rob, erik is heel duidelijk! soms lijkt het wel of je zelf een beetje grapjes aan het maken bent maar dan hardop;)
erik; om ongewenste gasten buiten de deur te houden? nou, aan al die criminelen die hier in nederland rondlopen heeft het zo te zien effect (gehad)(
ik ga voor de stelling dat het geld is en omdat andere landen een visum willen voor ons, dat nederland dan als tegenactie ook een visum gaat vragen en visa versa:S
moeilijk doen terwijl het gemakkelijk kan, zoals de belastingdienst altijd roept(tu)()
Erik, is het ook niet zo dat je bij aankomst in sommige landen ter plekke een gratis visum kan krijgen?
dat alleen al is een dubieus verhaal….want zo hou je mensen met slechte bedoelingen natuurlijk niet tegen als ze er al bijna zijn en dan ook niks hoeven te betalen. eigenlijk vreemd dat je intrede in een ander land zo gemakkelijk (af) te kopen is. 50 Euro is dan een schijntje! als regeringen echt mensen buiten de deur wil houden moeten ze het visumgeld al eerste maar eens gaan verhogen. daardoor vallen er al genoeg af(tu)
en trek ook even het verleden na, dat zegt al genoeg. meer dan geld in ieder geval
Khan Schreef:
——————————————————-
> Grappig al die discussies. Teken dat de
> verworvenheden van de Europese Unie voor bepaalde
> mensen zo vanzelfsprekend zijn geworden, dat men
> niet meer doorheeft hoe bijzonder de "vier
> vrijheden" zijn, en hoe blij je mag zijn met je EU
> paspoort.
voor die “vier vrijheden” is hard gewerkt door de burgers…..het is niet vanzelf komen aanwaaien Khan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?