weet iemand momenteel wat 1 rupee waard is in euro's?
Ze kijken echt niet of jij toevallig een handvol rupees in je zak hebt zitten. In je geldbuidel kijken ze nooit. als je 100.000 roepies in mooie pakketjes in de jekoffer stopt, dan mag je je een beetje zorgen gaan maken. Die hele regeling is ook niet bedacht voor toeristen die bij aankomst alvast geld voor een taxi en een kop thee op zak willen hebben.
ik wil geen moeilijkheden en daarom wil ik het risico zo klein mogelijk maken Erik.
Ik snap dat ze echt niet moeilijk gaan doen over een kleine hoeveelheid rupees, ik ben hierover nogal onzeker. stel dat er plotseling onnodig strenge contrôles komen of ineens de regels worden aangescherpt….het is india hè en daar kan elk moment iets veranderen toch?
Ik neem altijd Roepies heen en weer in m'n handbagage (uiteraard). Nog nooit ben ik daarop gecontroleerd. Het bedrag dat ik meeneem varieert meestal tussen de Rs. 3.000 en Rs. 7.000. Zelfs als ze controleren, verwacht ik met zo'n bedrag geen problemen. Zeker als je meldt dat je regelmatig naar India reist.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?