is dit prikbord alleen toegankelijk voor gezonde mensen?

• prakhar

nou?

• jjg

Mensen mensen….houd toch allemaal eens op met dat gedrag dat iedereen het beter wil weten dan de andere!!! Allemaal haantjes gedrag wat betreft het beter weten hoe India in elkaar steekt. Persoonlijke discussies voeren jullie maar ergens anders dan op dit prikbord wat bedoeld is om info over India te vinden…..

Stelletje kleine kinderen!!!

• prakhar

jjg Schreef:

——————————————————-

> Mensen mensen….houd toch allemaal eens op met

> dat gedrag dat iedereen het beter wil weten dan de

> andere!!! Allemaal haantjes gedrag wat betreft het

> beter weten hoe India in elkaar steekt.

> Persoonlijke discussies voeren jullie maar ergens

> anders dan op dit prikbord wat bedoeld is om info

> over India te vinden…..

>

> Stelletje kleine kinderen!!!

ik kan je niets anders dan gelijk geven

• Harm

beste collega reizigers,

ik zie hier wel wat in

ik lees de postings van iedereen en ik zie dat er veel onvrede is onderling.

laten we van deze prakhars aangesneden koek een serieus foetertopic maken,

voorwaarde is wel dat er dan in andere topics we het bij de onderwerpen houden.

jjg backpackers mentaliteit hè. zet zo'n stelletjes narcisten bij elkaar en de vlam slaat in de pan

Harm

• surya

Daar heb ik weinig zin in, Harm. Kan me wel leukere dingen verzinnen om me mee bezig te houden dan een welles nietes spelletje, met van die rare opmerkingen als mensen uitmaken voor narcisten en psychiatrische patienten. Vind het behoorlijk kinderachtig.

• hannah

Wat bedoel je Prakhar, gezond in de zin van lichamelijk of geestelijk.

Wat een onzin hier allemaal. Laat iedereen reageren zoals hij/zij wil en laat iedereen in zijn waarde.Respecteer elkaars mening , ik ben er van overtuigd dat hier NIEMAND zit die denkt de wijsheid in pacht te hebben.

Ik ben zelf een aantal keren in India geweest en denk het land goed te kennen. Dat gebeurt gewoon als je interesse hebt in een land en er vaak komt.

Dus lees ik ook wel eens iets hier op het forum waar ik kromme tenen van krijg, maar dan denk ik “ach laat maar,ze komen er wel achter als ze naar India gaan”.

Daarmee ben ik nog geen betweter.

En Rob, ga gewoon door met je kritiek, opmerkingen en mening verkondigen zoals iedereen hier op het forum!!

Hannah.

• Rob

Surya / Hannah,

Deze link vond ik net terug in mijn archief, nog steeds toepasselijk:

http://www.xs4all.nl/~devarosa/start/start.htm

Rob

• Harm

beste surya, ik heb niemand uitgemaakt voor psychiatrisch patient. waar lees je dat?

• Harm

je bent in de war met jjg en rob, die suggeren dat enkele prikborders persoonlijkheid gestoord zouden zijn en dat is pas kinderachtig.

• surya

Dat ging niet over jou maar over Prakhar ergens anders op dit forum, die suggestie werd gewekt over de geestelijke toestand van mensen etc. gaaap. En narcist las ik toch echt in jou stukje, en een narcist is een psychiatrische aandoening.