Mysore, what to do and what not to do

• CynthiaG

Ik heb al eerder gepost maar kreeg geen reacties. Topic staat bijna helemaal onderaan de lijst. Ik ga ook naar Mysore. Heb gehoord dat dit een erg aangename stad is. Ik wil graag de Government Silk Factory bezoeken en heb belangstelling voor de reacties van mensen die hier al zijn geweest. in de lp staat dat er ook een fabriekswinkel bij is. wat verkopen ze zoal en zijn dit mooie spulletjes?

Bedankt voor de tips

• JoyceS

Ik zag dat je vragen over dezelfde plaatsen gaan waar iemand die zich take2 noemde op dit forum ook naar toe gaat. Die is

gestopt met berichten sturen kort voor jouw eerste bericht. Jullie zouden bijna samen kunnen gaan! Ik denk dat het

wel zou klikken want jullie houden er dezelfde schrijfstijl op na.

• Hannah

Mysore is inderdaad een hele leuke stad. Betrekkelijk schoon ook.

2 dingen die ik je kan aanraden.

Het paleis, op zondagavond prachtig verlicht en DE attractie plaats voor Indiers.

De oude bazaar. Prachtig.Vooral de bloemenmarkt.

Hannah.

• CynthiaG

Vraagteken. er zijn meer mensen die door zuid-india reizen Joyce!

ik heb liever dat je mijn vragen beantwoord dan complottheorieen erop na te houden over iemand op het prikbord waar ik op zou lijken. je ziet spoken!

• Rob

Cynthia,

Mysore is bekend vanwege de wierook.

Het paleis is schitterend en met de bus kun je naar de prachtig verlichte tuinen buiten de stad.

Rob

http://www.annonline.com/south-india-travel-guide/gifs/mysore-garden.jpg

• Michiel

Ook leuk, met de bus je boven op de berg laten afzetten, de tempel bekijken en dan het pad naar beneden lopen.

• CynthiaG

zijn er ook reizigers die nou die zijde fabriek hebben bekeken (van binnen en van buiten)?

Bedankt voor de tips mede reizigers maar ik zou graag ook andere verhalen willen lezen. Over die fabriek o.a.

Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die hier nog niet is langsgeweest

• erik

Deze dame is er geweest http://annekejong.blogspot.com/2009/11/one-of-things-i-was-most-excited-about.html

Misschien kun je het haar vragen als er van de bezoekers hier kennelijk niemand geweest is.