Shoestring

• Rampersad S.V

Hallo

Mijn vriendin en ik gaan in Juli met Shoestring naar Ladakh, de Punjab en Delhi omgeving. Wij willen graag horen hoe andere reizigers op vakantie met Shoestring hebben ervaren

Rampersad

• VideJo

Ik geloof dat die in grote groepen reizen en dat is niet mijn voorkeur. Is op te zoeken op de site.

• erik

Groepen van maximaal 16 volgens mij (maar zoveel krijgen ze er vast niet voor die reis). Ze zijn vergelijkbaar met Sawadee, Koning Aap etc, misschien iets meer low budget.

De oprichter van Shoestring (nu directeur van Koning Aap meen ik) is auteur van de ANWB gids van india, die weet genoeg van het land :)

• Rampersad S.V

Dank voor jullie reactie. VideJo, volgens mij valt dat met Shoestring wel wat mee!

En Erik, ik denk dat Shoestring juist gaat voor het kleinschalige. De gemiddelde groepsreis zal wel ongeveer 16 - 18 personen zijn, ze halen het aantal van 24 nooit. Het is inderdaad low budget en een beetje backpack gericht. Ik hou daar wel van. Een land zoals India bereizen met 30 personen in een touringcar gaat nooit goed lukken! Als mensen zoiets willen moeten ze vooral bij OAD of De Jong boeken(td)

Djoser en Koning Aap zijn bespottelijk duur!!(td) Die organisaties laat ik dus al links liggen! Mijn reis scheelde al 500 tot 700 Euro::o vergeleken bij deze luxe touroperators

• erik

Ik vergeleek ze daarmee ivm het soort reizen en de groepsgrootte. Ik heb zelf bij Sawadee gewerkt, die hanteerden toen dezelfde formule als Shoestring. Niet te grote groep, veel eigen vrijheid maar geen gezeur om dingen te moeten regelen en hotels te zoeken. Voor wie niet op eigen houtje wil een prima manier van reizen.