Waarom zou er geen travelagency genoemd mogen worden. Als bezoekers van dit forum meer opties hebben, kunnen ze toch meer mogelijkheden bekijken en zelf de keuze maken die het best bij hun past.
Misschien heb ik wel meer betaald als bij een zelfstandige, maar ik vond de prijs prima. Zeker als ik zie wat we er achteraf allemaal voor hebben gekregen. Ik wilde ook de zekerheid dat alles goed geregeld was en heb daarom juist ook bij een grotere organisatie geboekt (maar wel een uit India zonder tussenpersoon in NL). Waarmee ik niet wil zeggen dat kleine zelfstandigen niet goed zouden zijn en alle grotere bedrijven wel, maar een zelfstandige kan een groter risico zijn. Voor we geboekt hebben, heb ik veel bedrijven aangeschreven en de verschillende opties overwogen (nederlandse organisatie en diversen Indiase organisaties, misschien ook wel een die jij getipt hebt want in die tijd las ik ook veel op dit forum). Heel de reis die we gedaan hebben was gewoon perfect geregeld en daarom wil ik mensen ook de kans geven om eventueel deze agency te overwegen net zoals jij jouw vrienden in India die kans wil geven.
groeten,
Jeanine