Hallo Indiagangers,
Ik heb een vraagje.
Kun je een visum invitatie terug draaien?? Via de nederlandse ambassade in India bijvoorbeeld?
Ik vraag dit omdat ik denk dat er iets niet pluis is.
Ik heb een man ontmoet in India, een keurige man met restaurant etc.Jullie begrijpen het al. Verliefd geworden.
Terug in Nederland contact gehouden middels Yahoo en mails.
Hij vroeg steeds wanneer hij me weer kon zien en ik had plannen gemaakt om in mei dit jaar weer terug te gaan.
Toen kwam hij met het idee om naar mij te komen. Ik vond dit ook een leuk idee. Plannen gemaakt, hij heeft mij alle gegevens gemaild die ik nodig had, paspoort etc. Ik heb hem alles gestuurd via de mail wat hij nodig had, salaris info, paspoort gegevens enz.
Van beide kanten drukke activiteit dus.
Deze week heb ik hem aangetekend de invitatie en garantstelling( dit is tegenwoordig één aanvraag) gestuurd en hem dit via de mail meegedeeld.Heb nog één mailtje gehad daarna met thanks.
Daarna niets meer. Op Yahoo geeft hij geen antwoord, op mails van mij geen antwoord. Sinds 7 dagen geen contact meer gehad. Op dat ene mailtje na.
Jullie begrijpen dat ik het niet meer vertrouw.
Dus nogmaals mijn vraag, kan ik mijn garantstelling terug draaien?? Heeft iemand met dit soort zaken ervaring?? Ik hoor dit graag.
Hannah.
PS: geen reacties graag van “”wat naief"etc, ik weet dit zelf ook ,maar als je smoorverliefd bent doe je gekke dingen.