Hoi,
Ik volg dit prikbord al even omdat wij het plan hebben om met ons gezin naar India te gaan. Los van de te persoonlijke discussies op dit forum, ben ik erg blij met alle informatie die wij hier kunnen vinden. Bedankt allemaal. Natuurlijk hebben we zelf al eea kunnen lezen en hebben we al in grote lijnen een plan, maar we willen jullie toch vragen om met ons mee te denken. Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 10 en 13 jaar waarmee we al in Kenia, Tanzania, Canada en komende zomer Maleisie zijn geweest. Wij zijn echte natuurmensen, maar geen backpackers (toen we nog geen kids hadden wel trouwens). We reizen graag met een gids die ons de mooie dingen van een land kan laten zien en waardoor we wat flexibelen zijn ivm de kinderen. Bij voorkeur blijven we op plaatsen 2 nachten omdat dit net wat meer rust geeft. Stel dat jullie in onze situatie 2 weken te besteden hadden (inclusief reisdagen) in India, waar zouden jullie dan zeker heen gaan? En in welke periode? Helaas zitten we aan de schoolvakanties vast, dus het zal kerstvakantie of meivakantie moeten worden ben ik bang. Zomervakantie is geen optie lazen we al eerder.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie reakties. Groet, Esther