ladakh

• LouisZ

Hallo,

Is eind april, de eerste weken van mei een goede tijd om Ladakh te bezoeken? Ik weet dat ik zal moeten vliegen, maar is het wel mogelijk om dan al rond te reizen, dan wel een trekking te maken?

Louis

• Theo Kiewiet

Hoi Louis,

Eind april - mei is een perfecte tijd om in Ladakh rod te kijken!

Trekking is ook prima rond die tijd. :)

Zeker weten!

Meer weten?

Groet, Theo.

• LouisZ

Theo Kiewiet Schreef:

——————————————————-

> Hoi Louis,

>

> Eind april - mei is een perfecte tijd om in Ladakh

> rod te kijken!

> Trekking is ook prima rond die tijd. :)

> Zeker weten!

>

> Meer weten?

>

> Groet, Theo.

Hoi Theo,

Dacht al wat geplaatst te hebben, maar ik zie 'm nergens terug. Opnieuw dan maar.

Goed om te horen dat het de goede tijd is en fijn dat je je even vrij kunt maken van die vermakelijke discussies. Ik heb nog 2 vraagjes. Ik heb zelf ervaring als trekker in Nepal. Is er in Leh, net als in KTM en Pokhara op iedere hoek van de straat een trekking-agency en hoe verhouden de prijzen van gidsen/dragers zich ten opzichte van Nepal?

Alvast bedankt voor je info,

Louis

• Theo Kiewiet

Je kunt in Leh wel terrecht voor trekkings, je kunt er pinnen, doch in hoeverre het is ontwikkeld, in vergelijking met KTM of Pokhara? Wellicht min of meer vergelijkbaar met Pokhara lakeside.

De prijzen van gidsen en dragers zullen wellicht vergelijkbaar zijn, al naar gelang wat ze te bieden hebben.

Doch ik weet h.e.a maar niet uit ervaring uit dat deel van de Himalaya. :(

• san/sbaar@hotmail.com

In Leh struikel je bijna over de trekkingbureau's, waaronder ook een aantal eco verantwoord. Ze hanteren allemaal (althans daar leek het wel op), dezelfde prijslijst.

• LouisZ

Bedankt! Net als in Nepal dus. Eco is het mode-woord he, ben benieuwd wat dat in moet houden in Ladakh.

• ladakhjuuuuh

LouisZ Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

> Is eind april, de eerste weken van mei een goede

> tijd om Ladakh te bezoeken? Ik weet dat ik zal

> moeten vliegen, maar is het wel mogelijk om dan al

> rond te reizen, dan wel een trekking te maken?

> Louis

ladakh = yak….