bus van Leh naar Delhi

• Karin

Ik ben van plan om een vlucht te boeken van Delhi naar Leh (periode juli) en de weer terug naar Delhi via een bus.

Twee vragen:

waar kan ik een goedkope vlucht boeken (van Brussel naar Delhi en van Delhi naar Leh) en

kan ik in Leh tijdig reserveren voor een plekje in de bus? En hoe lang duurt de terugreis?

Ik verblijf ca. 3 weken in Leh.

alvast bedankt voor een reactie!

Karin

• surya

www.agstravel.nl

Je kunt ze hier ook vragen omtrent binnenlandse vluchten. Zij hebben ook een reisbureau in India. En ze hebben meestal een van de goedkoopste tickets naar India.

• san/sbaar@hotmail.com

In Leh vertrekken dagelijks (meestal vertrekken ze ‘s nachts) bussen naar Manali. Afgelopen keer zijn we naar Leh en met de bus naar Manali. Voor mij hoeft dat niet meer, ik heb me op een gegeven moment erg onveilig gevoeld omdat de weg bergopwaarts erg slecht was. Dus deze zomer retour Leh-Delhi. We vertrokken om 0.3.30 uur en kwqmen de volgende avond om 21.00 uur aan in Manali, dit dus zonder overnachting. Met overnachting doe je er twee dagen over. En dan natuurlijk nog zo’n 12 uur naar Delhi. Bij Jet Airways of Kingfisher kun je o.a. de tickets reserveren. Succes ermee!