Ach weet je Surya. Ene JoyceS wou officieel een klacht indienen over me bij de webmaster van dit prikbord. Inderdaad een beetje zielig. En volgens mij heeft dat ook echt geen zin want een webmaster zal het een biet zijn wie weggaat of komt en hoogstens een ban kunnen opleggen mocht het te gek worden. Daarbij, je kunt gemakkelijk weer op deze site komen onder een andere naam:D
Zit de verbanneling er toch weer.
Ja, dat schelden; sorry voor dat maar als je weet wat Kataraja over me schreef…..toen heb ik even terug gescholden.
Niet de bedoeling maar als men mij voor mongool gaat uitmaken die maar lekker van mijn paar uurtjes werk (die niets voorstellen volgens sommigen) paradijselijk naar India op vakantie moet gaan en me rot moet shoppen aan luxe Pashmina's enzo terwijl de arme Indier dood aan het gaan is van de honger, moest op m'n blote knietjes dankbaar zijn dat ik in Nederland was opgevoed en wist niet wat armoede was (pardon?), moest me de ogen uit de kop schamen etc, etc(td)
Als je zo'n bak stront over je heenkrijgt dan doe je ook wat terug, weet je…..
Ik verbaas me tevens ook over de (voor)oordelen dat ik vooral niet naar India toe zou moeten gaan vanwege reden dit of dat. Dan lees ik dat Rob me niet geschikt vindt voor een groepsreis….plotseling lijkt men psycholoog te zijn geworden, ha ha ha:)
In plaats dat men blij is voor mij word ik afgekraakt. Ergerlijk.
Maar dat zal geen invloed hebben want de reis gaat door en dus in een groep. Ik ken mezelf, ik weet waar ik aan begin (heb meerdere groepsreizen gedaan en had nooit problemen) en heb jaren in een commune gewoond!
Dus Rob, vanwaar je plotselinge ‘bezorgdheid’ over dat ik het wel aankan of de groep me wel kan hebben?