Iemand verbannen van het forum, heeft dat zin?

• Take2

Ik vraag me af wat voor zin het heeft om je beklag te doen bij de webmaster over iemand op het forum die je niet mag.

Okidokie, webmaster verband zogenaamd lastig persoon. En dan?

Verbanneling logt gewoon in onder een andere naam/mail adres, op een andere computer en het is weer ‘hello again’.

Zinloos.

Take2

• surya

Waarom zou je van het forum af moeten? Omdat een paar mensen zich irriteren aan je en weggaan? Ik vind dat bijna manipulatie en kinderachtig ook.

Als ze je zo vervelend vinden dan negeren ze je toch? Jij hebt geloof ik net zoveel recht als de anderen hierzo. Zolang je niet gaat schelden enzo.

• Take2

:PAch weet je Surya. Ene JoyceS wou officieel een klacht indienen over me bij de webmaster van dit prikbord. Inderdaad een beetje zielig. En volgens mij heeft dat ook echt geen zin want een webmaster zal het een biet zijn wie weggaat of komt en hoogstens een ban kunnen opleggen mocht het te gek worden. Daarbij, je kunt gemakkelijk weer op deze site komen onder een andere naam:D

Zit de verbanneling er toch weer.

Ja, dat schelden; sorry voor dat maar als je weet wat Kataraja over me schreef…..toen heb ik even terug gescholden.

Niet de bedoeling maar als men mij voor mongool gaat uitmaken die maar lekker van mijn paar uurtjes werk (die niets voorstellen volgens sommigen) paradijselijk naar India op vakantie moet gaan en me rot moet shoppen aan luxe Pashmina's enzo terwijl de arme Indier dood aan het gaan is van de honger, moest op m'n blote knietjes dankbaar zijn dat ik in Nederland was opgevoed en wist niet wat armoede was (pardon?), moest me de ogen uit de kop schamen etc, etc(td)

Als je zo'n bak stront over je heenkrijgt dan doe je ook wat terug, weet je…..

Ik verbaas me tevens ook over de (voor)oordelen dat ik vooral niet naar India toe zou moeten gaan vanwege reden dit of dat. Dan lees ik dat Rob me niet geschikt vindt voor een groepsreis….plotseling lijkt men psycholoog te zijn geworden, ha ha ha:)

In plaats dat men blij is voor mij word ik afgekraakt. Ergerlijk.

Maar dat zal geen invloed hebben want de reis gaat door en dus in een groep. Ik ken mezelf, ik weet waar ik aan begin (heb meerdere groepsreizen gedaan en had nooit problemen) en heb jaren in een commune gewoond!

Dus Rob, vanwaar je plotselinge ‘bezorgdheid’ over dat ik het wel aankan of de groep me wel kan hebben?:P

• peter dhengelsma

Ik heb toevallig jou bericht gelezen en ook de reactie's , maar Take2 ik vond het ook ongepast van jou om sommige mistanden in Nederland te verglijken met de onderdrukking in de derde wereld. Armoede is schijnbaar een relatief begrip. Ik ben trots op Nederland (niet op de verdonk manier) en de “armsten” hier hebben het vele malen beter als de armen uit de derde wereld!!

• VideJo

Take2 Schreef:

——————————————————-

> Als je zo'n bak stront over je heenkrijgt dan doe

> je ook wat terug, weet je…..

Dat sloeg toch op je schoenen??? :-))

• Take2

VideJo Schreef:

——————————————————-

> Take2 Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Als je zo'n bak stront over je heenkrijgt dan

> doe

> > je ook wat terug, weet je…..

>

> Dat sloeg toch op je schoenen??? :-))

VideJo, even om de verwarring te ontrafelen; er is over 2 bakken stront op dit forum gesproken. De eerste ging om het verhaal dat iemand door een schoenmaker werd bespoten met spuitstront (over de schoenen) waardoor hij de schoenen moest laten poetsen. Dit gebeurde tijdens zijn reis in India. Het heeft niks te maken met de andere bak stront waar ik het hierboven over heb; iemand schold mij uit voor alles wat mooi en lelijk was en zodoende noemde ik dat ‘een bak stront over je heenkrijgen’. Snap?:):)

• Take2

Beste Peter,

Ik heb meerdere keren in mijn berichten gezet dat armoede relatief is en dat je het niet kunt en mag vergelijken met andere landen.

Maar ik word juist moe van dat vooroordeel dat Nederland geen armoede heeft en dat we steeds maar naar anderen moeten kijken die het minder hebben > alsof de ellende die Nederland heeft daarmee verdwijnt!

En die vergelijking van mij daar wou ik alleen maar mee benadrukken dat men doet alsof uitbuiting alleen plaatsvindt in derde wereldlanden maar het gebeurt hier ook, minder erg maar het is er! En het is minder zichtbaar.

Ik wou in ieder geval niet met mijn relaas de lijn gelijk trekken met die van iemand in de sloppen van de derde wereld maar aangeven dat aan de basis armoede in feite altijd dezelfde dingen ten grondslag liggen. Ik betreur het dat je mijn bericht anders hebt opgevat dan was bedoeld.

• Take2

Omdat iemand mijn verhaal verkeerd heeft opgevat en zich daaraan stoorde is dat nog geen reden om mij de huid vol te schelden…..de persoon had het ook eerst netjes kunnen aankaarten alvolgens over te gaan met het smijten van beledigingen. Schelden probeer ik altijd te voorkomen maar als iemand begint dan reageer ik natuurlijk wel terug.

• peter dhengelsma

Geachte Take2, ik vind “En de Nederlanders trekken zich er niks van aan en blijven vrolijk geld storten……hoe naief” (niet schelden svp topic) , toch wel redelijk beledigend (op zijn minst belerend) voor de gulle gevers, die aan goede doelen geld geven!

Prettige dag verder.

• VideJo

Ja, dat heb ik de hele tijd al gesnopen.