Mijn reis - bijna geboekt

• Take2

Ik ga volgende week mijn reis boeken. Het is sneller gegaan dan ik dacht:)

IndiaOnline is uiteindelijk afgevallen - dat bleek onhaalbaar.

Ik ga nu met een andere organisatie toch een groepsreis maken van bijna 3 weken.

Programma; via Madras/Chennai naar Pondicherry en omgeving, daarna naar Trichy en Tanjure. Door naar Kochi en dan een tocht over de backwaters maken van Kerala. Een theeplantage bezoeken met een treintje (geloof ik).

Dan staat Mysore op het programma en daar doe ik de zijde-tour. Die zijde-tour kijk ik erg naar uit.

Dan gaan we op weg naar Hospet en regio waar we Hampi gaan bekijken o.a.

Via een paar dagen Goa (aan het strand-yeah!:)) dan met de nachttrein naar Mumbai.

Van daaruit vlieg ik weer terug naar Nederland.

Zo ziet de reis er dus uit(:D

• Rob

Beste Take2,

Ben jij wel geschikt voor een groepsreis?

Ik vrees van niet, met al die aandacht die je nodig hebt.

Dat kun je je medereizigers toch niet aandoen?

Rob

• Take2

Rob Schreef:

——————————————————-

> Beste Take2,

>

> Ben jij wel geschikt voor een groepsreis?

> Ik vrees van niet, met al die aandacht die je

> nodig hebt.

> Dat kun je je medereizigers toch niet aandoen?

>

> Rob

Dat zal je nog meevallen Rob. Heb heel vaak een groepsreis gemaakt. Ging altijd goed.

De meesten heb ik het adres van gekregen omdat ze me leuk vonden en ik heb met sommigen nog steeds intensief contact!

Maar hey, als je twijfelt aan mijn karakter; je woont toch ook in Groningen-stad?

Ik nodig je uit om bij me op de koffie te komen deze week en dan kun je zelf beoordelen of ik nou echt zo erg ben.

Durf je dit aan of moet ik op een avond even bij jou komen? Ik ben er zo want ik woon vast niet ver bij je vandaan zul je net zien. Kan ik je mooie poppenverzameling ook zien.

Deal?

• surya

Hihiihihih ze heeft die aandacht misschien niet nodig, maar het wordt haar wel gegeven. ;-)

• MariekeH

Wat is de zijdetour bij Mysore? Ik heb er nog nooit van gehoord… Als dat een tour is die in het teken staat van de zijdeproductie, dan lijkt me dat niet echt een fijne tour. Ik heb een paar maanden in een dorp gewoond dat voor 90 % leefde van de zijdeproductie en de stank van wegrottende zijderupsen was niet te harden.

• Take2

Huh? Daar weet ik niks van, De beschrijving die ik heb gelezen over die tour heeft er in ieder geval niks over gezegd.

• froukje

ik denk ook niet dat een georganiseerde groepsreis daar langs zal gaan,die pakken de highlights.

• riekje

O, ik ga ook die tour makenX( denk je dat ik die zijde toestanden moet overslaan.(td)

Daag riekje.

• Ramrod

En Take2, ga je ook nog een slum-tour doen ?

• Reddy

Ik ga soort gelijke reis boeken welke vertrekt op 15 oktober:

http://shoestring.nl/azie/india/zuid-india

Mijn familie woont in Chennai en Bangalore dus ik ken de regio wel alleen die kant heb ik nooit bezocht. Wel Noord India de bekende cities.

Lijkt mij erg gaaf!