Hoi,
Aantonen bij de ambassade met een brief van de werkgever. En een brief waarin je verklaard genoeg geld te hebben met evt bewijs hiervan en evt huurovereenkomst ofzo van je verblijf plaats.
Ik had een studentenvisum gekregen. Hiervoor moest ik een aantal dingen doen, dat mijn ouders garant staan voor mij als ik evt zonder geld kwam te zitten. En aantonen dat ik voldoende geld had. Een brief van mijn school hier. En een brief van de universiteit aldaar dat ik bij hen verbleef zoals bewijs van inschrijving en uitnodiging van hen.
Dit lijkt me dat dat ook kan in jou geval. Aangezien je daar verder geen inkomen vergaard. Maar wat ik me afvraag is hoe je dat dat doet met je verzekering. Want ik weet dat je je verzekering in nederland aan dient te houden zolang je hier staat ingeschreven, wanneer je je hier uitschrijft geeft dat nogal wat andere problemen. Ik vraag me daarom af waarvoor je kiest.
Ik denk dat als je je hier uitschrijft, en je dus ook geen verzekeringsplichtig bent, je als het ware emigreert, dus in het buitenland inschrijft. Dat het dan anders zal werken voor de ambassade.
En anders wordt het denk ik toch de grens over en weer gaan.