het weer in india

• paulaslotboom

Ik heb een ticket naar india van 22 januari t/m 21 mei.

De laatste twee maanden zijn bij nader inzien vrij heet

en de meest aangeraden ‘bezoekerstijden’ eindigen in maart (alarmerend)

Toch zijn we van plan zo lang te gaan.

De weersomstandigheden worden veelvuldig maar vrij onbegrijpelijk uitgelegd, (behalve dan dat het Zuid Oosten ondraaglijk is in April / Mei)

maar in hoeverre is het ECHT ondraagelijk is in India in het Noord-westen ten tijde van April en Mei

Iemand?

Hartelijke groet,

Paula

• surya

Hoi Paula,

Ik denk dat het niet ECHT ondraaglijk is. Ik ging zelf vaak in juni juli en augustus, dan is het behoorlijk ondraaglijk omdat de monsoon vaak op zich liet wachten. Maar het is gewoon heet. Maar er is ook airco en dat soort plekken waar je even kan afkoelen. Ik vind het dus wel meevallen dan.

veel plezier

groetjes

• riez

T Is natuurlijk behoorlijk subjectief. Wat de een absoluut draaglijk vindt of zelfs heerlijk, vindt de ander totaal ondraaglijk. In eht Noorden vind ik het persoonlijk heerlijk en zeker niet te warm in die maanden, maar het zuiden vind ik behoorlijk warm, maar nog steeds prima uit te houden. Maar ja, ik ben dol op hitte.

• dr. Khan

riez Schreef:

——————————————————-

> maar het zuiden vind ik behoorlijk

> warm, maar nog steeds prima uit te houden. Maar

> ja, ik ben dol op hitte.

46-49 graden in de regio Hyderabad gaat mij persoonlijk iets te ver. B)

• Take2

Khan Schreef:

——————————————————-

> riez Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > maar het zuiden vind ik behoorlijk

> > warm, maar nog steeds prima uit te houden. Maar

> > ja, ik ben dol op hitte.

>

> 46-49 graden in de regio Hyderabad gaat mij

> persoonlijk iets te ver. B)

hahaha, nou mij ook. Mooi weer prima, maar als je levend gebraden wordt….dat hoeft van mij niet:)

Nou ja, we zijn niet allemaal hetzelfde toch?

Ik ben een middelmatig iemand - ik hou van alles (hoewel, regen is niet favoriet) als het maar niet tè wordt(tu)