Beste allemaal,
Ben jij:
- tussen de 15 en 25 jaar;
- volg je nu een (V)MBO of HAVO-opleiding of zit je niet meer op school en is dit je hoogst afgeronde opleiding, en;
- ben jij, of is een van je ouders in Afghanistan, China, India, Iran, Irak of Pakistan geboren?
Dan kun je je nu aanmelden voor deelname aan het volgende onderzoek.
De afgelopen jaren zijn de groepen van bovenstaande afkomst een groter deel gaan uitmaken van de Nederlandse arbeidsmarkt. Van deze groepen zou ik graag willen weten wat ze bijvoorbeeld belangrijk vinden in het werk, waar ze naar vacatures zoeken en waarom ze ergens juist wel of niet graag willen werken. Dit ga ik onderzoeken aan de hand van een groepsdiscussie waarin ik je vraag naar deze zaken en je hierover met elkaar in discussie gaat. Met deze informatie maak ik een verslag en daarin vertel ik hoe een organisatie beter personeel kan werven voor deze groepen.
Deze discussie zal begin februari ’s avonds plaatsvinden in de Randstad (bij voorkeur Rotterdam of Den Haag) en zal 2 uur duren. Als vergoeding krijg je € 30,-
De definitieve data van de discussie stemmen we nog nader met je af.
Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een mail met je gegevens naar chimei@intelligence-group.nl of dennis@intelligence-group.nl of bel 010-280 90 10 en vraag naar ChiMei Tao of Dennis Timp.
Alvast bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
ChiMei Tao