Weet iemand een goed hotelletje of guesthouse in Rajahmundry. Ik kan er niet zo veel over vinden.
met dank voor eventuele reakties. Johan.
Ik ken de stad enigszins, maar ik heb er nooit in een hotel gezeten. Ik weet wel dat er hotels zitten in de weg die loopt vanaf de Godavari rivier, bij de oude spoorbrug (Havelock Bridge / Pushkar Ghat (of in Telugu: Pushkarala Reevu, parallel aan de spoorlijn). Dat is tegenover Godavari Railway Station (dus niet het hoofdstation). Van een hotel daar heb ik ooit gezien dat er een filmploeg in logeerde. Pushkar Ghat is te herkennen aan de tempel met de grote Shiva Lingam met fontein.
Mocht je die kant op gaan, let er wel op dat er in Rajahmundry twee Godavari stations zijn. De beide spoorlijnen over de Godavari rivier liggen namelijk 1 kilometer uit elkaar.Je moet de noordelijkste hebben, bij Fort Gate.
Beste Johan,
Ik heb twee adressen voor je:
hotel Sangam residency (ac standard double 695) Hotel ligt tegenover het bussstation. (kotipalli bus stand)
Heb hier zelf gelogeerd. Was goed.
Verder hotel Sai Priya, Sivalayam str. ook to kotipall.
Hier binnengekeken maar niet gebleven. Ik denk dat deze wat goedkoper is maar met bijbehorende prijs/kwaliteit.
succes ton
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?