(goedkope) tickets Mumbai

• Petra

Hallo,

Ik heb al gezocht op dit prikbord met de zoekfunctie, maar nog niet gevonden, dus hopelijk kan iemand me helpen. Deze maand moet ik naar Mumbai. Dat gebeurt wel vaker, en dan vlieg ik vrijwel altijd met Swiss (overstappen in Zurich) voor een heel redelijke prijs (rond de 600 euro). Maar ik vind nu alleen ‘dure’ tickets; van over de 1000 euro…

Heeft iemand misschien een link voor goede zoekmogelijkheden, waarbij ik liever niet meer dan 1 keer overstap (ik ben er maar een kleine week dus de reistijd houd ik graag zo kort mogelijk).

Alvast bedankt,

groeten,

Petra

• Sundri

Probeer te zoeken via www.chase.nl. Dat is een zoeksite, die zoekt in circa 20 boekingssites.

• Petra

Hai Sundri,

Bedankt voor je snelle reaktie! En wat een handige tip, van die site heb ik nog nooit gehoord, ik ga gelijk proberen!

Dankjewel,

groeten,

Petra

• Aquila

Via Connections kan je nu boeken voor 414 Euro. Vertrek is vanaf Brussel.

Prijs is geldig wanneer je voor 23 januari boekt.

Zie http://www.connections.be/flights/continent.asp?searchpattern=&CL=cnx&language=FR&promocode=&letter=M

• Olga

Misschien is Sevareizen ook een idee. Zij zijn specifiek gefocust op tickets naar India. Wel kan je het beste even mailen of bellen voor het goedkoopste ticket. Dit is hun site: http://www.sevareizen.nl/

• Petra

Hallo Aquila en Olga,

Bedankt voor jullie tips. Ik ga deze zo gelijk proberen. Via de site die ik eerder kreeg heb ik wel veel tickets gevonden, maar nog steeds boven de 1000 euro… wat een bedrag.

Ik zie ook dat de heenreis (via Swiss) wel voor een gemiddeld bedrag kan (ik bedoel daarmee wat ik afgelopen jaar ook betaalde) maar de terugreis blijft een hoog bedrag. Het zal wel hoogseizoen zijn :).

nogmaals bedankt,

groeten,

Petra

• froukje

je hebt ook nog cheaptickets.nl en cleartrip.com of gewoon via KLM.

succes

• jjg

Een week of 4 geleden vond ik via Budgetair.com tickets naar Mumbai via Istanbul met Turkish Airlines voor 375 euro retour!!

• Yannick

Amsterdam - Istanboel - Mumbay

Via BudgetAir.nl voor minder dan 700 euro op 14 januari heen en 21 januari terug.

• Tim

He Petra

Ik las hier juist net een onderzoek naar goedkope vliegtickets. Is wel handig laten precies zien hoe je die het snelste kunt vinden.

groetjes

Tim