van agra naar varanasi

• meyan

hallo

omdat we maar heel kort in india zijn en toch graag varanasi en de tai mahal willen zien

dachten we dit met binnenlandse vluchten te doen

weet iemand of je ook van delhi naar agra en van agra naar varanasi kan vliegen,

ik kan hier niets over vinden

ik hoor hoor het graag

• erik

Agra - Varanasi gaat niet rechtstsreeks voor zover ik weet, via Delhi kan het wel.

Agra-Delhi is niet ver, met auto of snelle trein kun je in 1 dag zelfs heen en weer als je alleen de Taj wilt zien, en anders relaxt met 1 overnachting. Retourtje Delhi-Varanasi bespaart wel tijd al kun je vanuit Agra ook de nachttrein naar Varanasi nemen, ben je er ook de volgende morgen en hoef je alleen nog terug te vliegen

• meyan

Bedankt voor je snelle reactie

de snel trein naar delhi - agra en weer terug is ook wel een optie, moet je deze trein van te voren reserveren?

hoe lang doet de trein er ongeveer over?

• Sundri

Je moet de trein inderdaad reserveren. Via www.cleartrip.com kun je zoeken op alle mogelijke treinen (nog) zonder invulling van data, dan weet je ook hoe lang ze erover doen. Kies het tabblad Trains.

• erik

Voor een euro of 70 huur je overgens een auto voor dag, met chauffeur, die je heen en weer rijdt….

06.00 AM : Morning drive to Agra .( 210 Kms , 4 Hrs Drive )

10.00AM : Visit to Sikandra Fort

11.00AM : Visit to Red Fort

01.00PM : Time Free for Lunch

02.00PM : Visit To Taj Mahal

05.00PM : Drive back to Delhi

09.30PM : Drop at Hotel / Airport

• VideJo

And I was told, that the best time to see the Taj is at sunrise . . .(:P)

• meyan

Allemaal bedankt!

Ik denk dat we op een dag heen en weer gaan met de trein of taxi naar agra,

dan voor 3 dagen heen en weer vliegen van delhi naar varanasi

van uit delhi dan door vliegen naar coimbatore daar zit onze dochter voor 5 maanden(voor haar stage met straat jongens)

we hebben in totaal maar 2 weken

in het zuiden willen we ook nog wat met onze dochter gaan bekijken, om tijd te besparen doen we maar zo veel mogelijk met binnenlandse vluchten.

• erik

Zo komt het helemaal goed, ik hoop dat de Taj en Varanasi gaan beantwoorden aan je verwachtingen! En dan naar je dochter, dat is nog veel leuker.