wie gaat er naar Kumbh Mela?

• geesje

surya Schreef:

——————————————————-

> Hoi wie gaat er naar de Kumbh Mela?

> Als je gaat zou je mij dan alles willen vertellen

> hoe het was enzo? Want ik zou ook zo graag willen

> gaan alleen kan het niet

Is dat niet het festival waarin die naakte hindoemannen het water in springen? ik vind het wel frappant want seks is taboe in india en dan gaan er een paar mannen piemelnaakt het meer in…..!:D

laat staan dat iedereen, vooral vrouwen, naar hun blote lichaam kijken..hilarisch(:P)

• surya

Wat heeftpiemelnaakt met seks te maken?

• geesje

niet direct iets maar als indiers, mannen dan, al staren naar vrouwen in bikini en er speciaal voor naar de stranden komen kun je dan indenken wat er gebeurt als er mensen piemelnaakt een puja doen;)

het heeft indirect wel iets met seks te maken, naakt erotiseert schijnbaar?

• piet

dit jaar in Haridwar. ( 214 km boven Delhi )

14 april is ‘ Holy bathing day ’ en ‘k ben volop overnachting aan ’t zoeken.

'k hoop erbij te zijn !!

• surya

Hoi Piet, ik denk dat je geen overnachting zult vinden, maar je kunt proberen in dharmsalas in haridwar als je daar bent. maar andere tip en die is denk ik veel beter, als je facebook account hebt, voeg even wat baba's aan je facebook toe en misschien hebben ze nog een plek voor je in hun tent. Dan maak je het van dichtbij mee. Als je wilt kan ik je wel doorsturen. groet

• surya

Of zoek in couchsurfing op haridwar.

Ik was met Shiv ratri daar, en het was onbegonnen werk om een hotel te vinden. Uiteindelijk kwam ik in Dharmsala's terecht waar het overigens ook vaak vol was of niet toegankelijk. Ik denk couchsurfing een goede optie is aangezien het ook kortdag is

• Marja Olff

Om Shantih!

Op de Kumbh Mela 2010 in Haridwar, India zijn er voor het Soham Baba Mission Purna Kumbh Camp Special Guest Packages te boeken voor het Algemene Koninklijke Bad (Royal Bath/Shahi Snan) en het 5-daagse programma: “a Journey to the Soul”.

Voor meer informatie en om onze wereldwijde campagne “Stop Global Warming!” te steunen kun je een van onze websites bezoeken:

www. kumbhmela2010.org

www.purnakumbhmelaindia.com

www.sohambabamission.com

Om Shantih! Om Shantih! Om Shantih!