tips voor overnachting zuid India

• Rob

Sanne,

Ook sorry Sanne, heb ook geen tips.

Ben 3 x in Zuid-India geweest in allerlei hotels.

Daar is mij weinig van bijgebleven, niets om aan te bevelen.

Behalve misschien Palolem Beach Resort in Goa.

Daar ben ik nog gezakkenrolt door een full body masseur.

Terwijl ik bloot op bed lag, hoe is het mogelijk?

Ik miste 500 roepie uit mijn portemonnaie.

Dat was vlak voor dat daar maar liefst 1 meter water uit de lucht viel.

Alles overstroomde, geen bus, trein of vliegtuig ging er meer.

Mumbay stond 24 uur totaal onder water.

Honderden doden.

Dat las ik allemaal in de krant toen ik net weer thuis was.

Rob

• Helen

Sanne, de lonely planet is een uitstekende gids, wanneer je kiest voor midrange of top end dan zit je in goede hotels….bijv. green palace hotel in Varkala of Delight homestay in Cochin, Dew Drops in Munnar

veel succes

gr

H

• kataraja

Helen je schrijft:“lonely planet” is een uitstekende gids. Hier ben ik het niet mee eens. Als een hotelletje in de LP staat, is het voorbij, want als LP zegt dat een bepaalde plek goed is, dan wordt het overlopen door de LP kudde. En ald de LP een plek geen goeie waardering geeft dan kan die plek wel inpakken want geen hond van de LP kudde gaat er meer heen, dit is heel veel macht voor deze reisgids!!

Kijk eens in de footprins die geven geen beoordelingen aan de hotelletjes, en de achtergrond informatie is vele malen beter en uitgebreider als bij de LP.

groet

• Sundri

Kataraja, ben het wel met je eens als het gaat over de waarderingen van logies in de LP. Ik was ‘ns in zo’n hotelletje in Trichi -dacht ik dat het was-. In de LP stond een slecht waardering, maar ik vond het een prima overnachtingsgelegenheid met een prettige veranda, waar ik heerlijk m'n omgekeerde bekers thee kon verorberen.