Dorpje/stadje zonder (veel) toeristen bij Jaipur?

• Pascal

Hallo,

Met de Kerst ben ik 3 dagen in Jaipur. Maar omdat ik maar twee weken in India ben en dus de bekende lokaties ga bezoeken als de Taj Mahal, de forten, Varanasi e.d. wil ik het liefst een dagje naar een plaats waar eens geen toeristen zijn en waar het dagelijksleven ongestoord verder gaat. Er hoeven geen prachtige bouwwerken te staan, als het maar authentiek is.

Ik ga naar India voor mijn hobby reisfotografie, dus wie weet een mooie fotolokatie rond Jaipur?

Mvgr. Pascal

• Khan

Ik heb absoluut geen kennis van de omgeving van Jaipur, maar wel andere gebieden. Zodra je van een hoofdweg afgaat, en dan een zijweg, en kan kiest voor een matig verharde weg die je afrijdt naar het volgende dorp dan zal je ongetwijfeld de kans op toeristen zeer verminderen. Wat ook kan helpen is om een plaatsje uit te zoeken met een treinstation waar alleen 3x per dag een locale trein stopt. Hiervoor moet je niet de TAAG (Trains at a glance) die op internet staat raadplegen, maar het regionale spoorboekje.

• Rob

Pasacal,

Misschien is dit iets voor je:

http://www.sahariaorganicresort.com/location.htm

Rob

• Jo ane

Hallo Pascal,

Stuur even een mail naar sadiq112003@gmail.com Hij heeft mij het hele land laten zien en ik ben op plaatsen geweest waar geen tourist komt. Hij kan je ongetwijfeld helpen. Hij is teacher Engels dus geen gids maar weet heel veel….zeg maar dat je via Jope malt dan helpt jij je wel verder.

Succ6

• kataraja

Pascal, huur een motor of brommer, rugzakje mee , en volg gewoon de weg, je zult verstelt staan van de mooie dorpjes die je tegen komt. Gewoon je neus achterna en je komt er wel!!! Veel plezier.

Rob, als er een website overbestaat is het al versakkert (mijn mening tenminste).