hotel op vliegveld Delhi

• Stefan

Hallo,

Ik kom in december rond 02.30 uur aan op Delhi airport en zit er aan te denken om een goedkoop hotel te boeken op de luchthaven of er vlakbij. De volgende dag ga ik dan Delhi in. Heeft iemand tips?

Dank

Stefan

• Jo ane

Mid town hotel….als je wilt regelen zij ook een tai om je op te halen

Goede kamer, badkamer. Midden in het winkel gebeuren op een klein stukje vanaf het metro station. En zij kunnen een taxi regelen om je af te halen op de luchthaven

Je kunt alles regelen via sadiq@112003@gmail.com even vermelden dat je via Jopie mailt, dan komt het allemaal prima in orde

• Jo ane

sorry e mail adres moet zijn sadiq112003@gmail.com

• KeesS

Ik zou een hotel in de stad nemen en een airport pick up regelen.

• Stefan

Is het gebruikelijk bij zo`n airport pickup dat je betaald voor deze service of fooi geeft?

Groet

• Sundri

Bij een airport pick up van het hotel, betaal je de taxikosten aan het hotel. Je kunt de chauffeur een fooi geven en soms dringen ze daar op aan, maar bij een pick up door het hotel geregeld, is dat niet gebruikelijk. Daarin ben je dus vrij. Geef je een fooi, beperk je dan tot zo'n 10% (het percentage voor fooien is hetzelfde als in NL) en geef de fooi alleen als je tevreden bent.

• KeesS

Normaal gesproken moet je voor zo'n pick up betalen. ik ken niet zo vlug een hotel die het gratis doet. Maar je wilt toch naar de stad en dan staat er midden in de nacht een auto klaar die je direct naar je hotel brengt. Kijk maar eens op de hotels in de wijk waar jij heen wilt. Een fooi is wat anders, dat is afhankelijk van de service etc.

• Sundri

Een airport pickup van een hotel is niet gratis. Je betaalt de kosten echter aan het hotel en niet aan de taxichauffeur.