hallo,
wie kan mij tips geven over een rustige mooie plek in de buurt van mumbai,
direkt vanaf hrt vliegveld na aankomst,liefst zuidelijk
..greetings
bedankt vd tips allemaal,en Rob ik wil eerst ff aan india wennen en later ga ik de stad nog in misschien .maar er is overal zo veel te zien,,mijn vriendin komt na voor 8 dagen en ik wil haar die drukte besparen,mijn laatste week is met haar erbij en willen dat met `n prive chauffeur doen,op `n rustige manier ,is Goa dan te ver?
Ik dacht aan poona en dan nog `n bad plaats waar `t rustig is,.. janjira ga ik proberen,
namaste…..
ok,Sundri
wat zou jij je vriendin in 7 dagen willen laten zien,zonder veel te stressen
,ik was wel ooit in azie,in 1987 in nepal,en later meerdere kerenThailand en Indonesie,
Ik denk dat ik india wel druk en vies ga vinden,erger dan die andere landen,
maar toch boeit me dat land enorm,anders zou ik niet gaan natuurlijk,
Groeten v Bert
Tja, ik zou het gewoon bij Mumbai houden. 7 Dagen is niet zoveel en wil je b.v. naar Goa dan is dat al een dag heen en een dag terug. Bedenk dat de gemiddelde reistijd in India veel langer is dan hier (toch al gauw drie keer zo lang).
Mumbai is een grote stad, waar veel te doen is. Je kunt b.v. naar Elephant Island gaan, schijnt heel interessant te zijn. Of de Bollywood studio's. India Gate en omgeving. Ik zou er gewoon 'ns een reisgids op naslaan en bekijken wat in de buurt ligt en wat je daarvan leuk vindt. Zelf ben ik niet zo bekend in Mumbai, heb er eigenlijk alleen India Gate gezien.
Beste sundri, je geeft advies over een stad waar je alleen maar india gate hebt gezien, beetje vreemd. Ook ik ben in janjira geweest geweldige plek om met je vriendin te relaxen, lekker eten en stranden, en je kan er ook fietsen en brommers huren om de omtrek te verkennen, het lijkt wel of in de omgeving de tijd heeft stil gestaan. Je kan er met de bus heen maar er gaan ook ferry's( tenminste een tijd terug) vanuit de gate way, ze gaan naar een pier in de buurt van janjira en dan nog een uurtje of zo met openbaar vervoer. Ik weet dus niet zekler of die ferry's nog varen maar dat is makkelijk terplekke na te vragen.
suc6
Daarom geef ik ook aan dat ik feitelijk alleen India Gate heb gezien. Dit antwoord is vanwege de door Bert aan mij gerichte vraag; zo vreemd is het niet om dan een antwoord te geven. Dat vind ik fatsoenlijk, maar misschien denk jij daar anders over. Dat jij en anderen daarop betere aanvullingen hebben, is natuurlijk prima.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?