Hotel Delhi

• lotte

Ik ben op zoek naar een goed, leuk en goedkoop hotel in Delhi. Voor de 1e paar nachten in India. Vorig jaar heb ik in de Paharganj gezeten. Dit wil ik dit jaar niet. Te hectisch en druk voor de 1e nachten.

Weet iemand een goede wijk, plek, hotel?

gr Lotte

• Aquila

Hier slaap ik altijd in Delhi. Niet echt goedkoop , maar wel erg prettig, in een rustige omgeving.

http://www.master-guesthouse.com/

• Rob

Master Guesthouse is inderdaad erg leuk.

Zelf heb ik daar nog voor de helft van de (huidige) prijs geslapen, 3 of 4 jaar geleden.

Reserveren is volgens mij wel noodzakelijk.

Rob

• Ineke M

Inderdaad erg leuk, maar persoonlijk vind ik het minder prettig dat er geen toilet bij de kamer zit.

Ook vind ik de wijk wel erg saai. Wel hele aardige mensen.

Yatri House misschien? http://www.yatrihouse.com/index.htm

Ineke

• Jo ane

hotel mid town midden in het levende delhi maar heel stil in de kamers. Complete badkamer met douche en toilet, tv en ac. Jemoet alleen even om warm water vragen bij de receptie…Dichtbij het metro station is ook een meevaller. midtown17a@gmail.com

• esther

wij zaten paar dagen geleden nog in Florence inn in Karol Bagh. Erg goed hotel in rustige wijk. esther

• Marcel

Ook in Paharganj, maar niet in de Main bazar, ligt hotel Grand Godwin, 35 e p/n: goed ontbijt en schone moderne kamers

• jeanine

wij hebben ook in het Grand Godwin geslapen, inderdaad goede, schone kamers, goed ontbijt en restaurant en de drukte van de main bazar.

groetjes,

Jeanine

• HarryV

Vorige maand hebben we een prima 2-persoons hotelkamer, schoon en rustig, laten boeken voor slechts 1320 rupies per nacht. (Normale prijs was ruim € 35,-) door een goede en betrouwbare Indiase gids, die telefonisch voor ons heel veel heeft geregeld en ons veel praktische tips heeft gegeven. Hij heeft ons veel geld kunnen besparen.

Zijn persoonlijke gegevens, tel.nr. en e-mail kan ik je mailen als je mij even mailt: harryv_@hotmail.com

• Ineke M

Moet zeggen dat ik dit een vrij normaal bedrag vind voor een hotel in Delhi. Je hebt ook nog veel goedkopere, die toch goed zijn. Metropolis en Prince of Polonia liggen rond dezelfde prijs. Een stuk goedkoper zijn o.a. Cottage Yes please (vanaf Rs 700), Amax in en Rak hotel (de laatste ken ik zelf niet, maar hebben goede recenties hier op het prikbord)

Ineke