Reportage "India voor beginners" vanavond 20.40

• Olga

Het is op KETNET/Canvas. Vorige week donderdag was er ook een uitzending, die ging over indiase kleding. Misschien zijn er de komende weken meer uitzendingen. Mogelijk is het ook ergens terug te zien op een belgische uitzending-gemist-site.

"Reisreportageserie

waarin gerenommeerde Belgen de toestand van hun eigen vakgebied onderzoeken in het nieuwe India van de 21e eeuw.

Serge de Gheldere, de Vlaamse klimaatambassadeur van Al Gore, reist naar het erg vervuilde Bhopal, om te kijken hoe India omspringt met zijn ecologische voetafdruk."

• Rob

Olga,

Bedankt voor de tip.

Was net pannenkoeken aan het bakken.

Ga zo meteen kijken.

Rob

• Take2

Ik heb over deze reportage gelezen in de tv-gids. Het trok me niet aan, eerlijk gezegd.

India voor beginners en dan gaan ze het hebben over de ecologische voetafdruk??

Ik dacht dat ze het over reisdingen gingen hebben enzo - het milieu is wel het laatste waar ik als beginnend Indiaganger aan denk! Als Freshman wil ik gewoon tips horen en zien hoe de vakantiegangers die voor het eerst naar India gaan zich handhaven en zich voorbereiden.

Ik was dus ook wel teleurgesteld toen de inhoud van de reportage mij ter ore kwam……

Desalnietemin bedankt voor het aankaarten Olga - dat waardeer ik zeker! - maar het is niets voor mij.

Ik ga meer voor RTL Travel enzo :-)

• Rob

Take2 Schreef:

——————————————————-

> Ik dacht dat ze het over reisdingen gingen hebben

> enzo - het milieu is wel het laatste waar ik als

> beginnend Indiaganger aan denk!

Vandaar ook deze tv serie voor beginners.

Rob

• Take2

Ik ben niet geinteresseerd in het milieu*….(*milieuvervuiling)

• Rob

Daar heb je in India dagelijks mee te maken.

Rob

• Take2

Best, maar om een t.v-programma over het onderwerp milieuvervuiling/ecologische voetafdruk te volgen…en wat dat betekent voor de wereld volgens Al Gore; sorry, daar ben ik niet in geinteresseerd.

Ik weet dat India èèn grote vuilnisbelt is en ik zal daar ongetwijfeld tegenaan lopen als ik daar kom, maar dat zie ik dan wel.

Zoals ik al zei; ik besteed mijn kostbare vrije tijd liever aan een mooi reisprogramma.