Beste,
Als je in India met de trein reist, kun je gemakkelijk de verbindingen zoeken op het internet.
Mijn vraag is nu is er ook een site waar je busverbindingen kan opzoeken?
Dank bij voorbaat
Marc
Het beste is om iemand van het hotel of verblijf te gaan naar de busstand en vragen hoe laat enz,enz
Eet niet in de bus en raak niet te veel aan,je heb ook plaatselijke medicijnen te reisziekte bij de Drugstore-pharmacie.
Je heb ook deluxe-video coaches en ook snelle op en neer verbindingen voor heel weinig,aanteraden is om toch lekker veilig
de trein te boeken via internet via je hotel of via boekingsburo in de buurt.
Ik hoop dat je wat aan de info hebt ,groeten AnielB)-
“Eet niet in de bus en raak niet te veel aan.” Ik vind dit een beetje een overdreven advies, ik eet toch echt wel tijdens een busreis van 12 uur en ik grijp me ook echt wel vast aan stoelen, stangen of wat dan ook om te voorkomen dat ik door het gangpad rol… Mijn ervaring is dat, zeker vanuit grotere steden, eigenlijk elke plek wel bereikbaar is met de bus, soms via een andere stad. Op busstations zijn er genoeg mensen die je willen helpen.
Ha ha ha, ik zie het al voor me; vrouwen die roti's bakken en curries maken op hun petroliumstelletje in het gangpad van de bus. Overal vliegt gevogelte rond dat ze hebben meegenomen op de reis; zit je daar tussen een medereiziger en een kip ingeklemd :-)
Je mag zelfs gezellig mee-eten want de Indiers zijn gastvrij (in Nederland zit iemand tijdens het openbaar vervoer pontificaal te vreten in je gezicht zonder dat hij/zij je iets aanbiedt). De bus is overbevolkt en mensen hangen uit deuren en ramen. Ze zitten zelfs op het dak!
Vrouwen dienen naast hun echtgenoot te zitten of naast vrouwen - anders frunniken hitsige, zweterige Indiase mannen aan ze. En de buschauffeur scheurt als een idioot en zorgt er bijna voor dat ‘ie ergens tegenaan knalt - maar op het laatste moment wijkt ’ie dan toch nog uit zodat je nog net niet voor de hemelpoort staat!
Daarna sukkelt hij weer in slaap.
Zo stel ik me het reizen met de bus voor daar.
Klinkt als een belevenis!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?