Ja, kan zijn dat ik te optimistisch ben. Daarbij baseer ik het op de prijzen die ik in Pushkar betaal en ik weet dat die altijd iets lager liggen dan b.v. taxi's uit Delhi. Kan dus wel iets hoger liggen (rond de Rs. 2000??).
Ineke
Maar Delhi- Pushkar is veel verder rijden!! Moet zeggen dat ik geen idee heb hoeveel tax er betaald moet worden.
Kees en ik hebben vorige maand Rs. 2500 betaald voor Karauli-Bundi. Hele slechte weg en 6 uur onderweg. Vandaar dat ik dacht dat A-J veel goedkoper zou zijn. Ik vraag het na, want ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.
Groetjes,
Ineke
Erik,
“Inderdaad”? Hoezo?
Niemand heeft hier prijzen van 3500/4000 voor Agra > Jaipur genoemd.
Ik zelf stel alleen maar vraagtekens bij de prijzen van Ineke.
Internet is niet de meest betrouwbare bron om informatie op te zoeken.
Zeker als je geen bron noemt.
Overigens zal mij bovenstaande prijs niet verbazen.
Dit wordt ook voor het traject Delhi > Agra gevraagd.
Onderhandelen over de prijs in India is zeer gebruikelijk.
Maar je moet daarvoor wel stevig in je schoenen staan.
Rob
Klopt. Ik struinde internet af en had dat bedrag van 3600 roepies in mijn hoofd (wat Delhi-Pushkar was). Ik kom reisverslagen, tips op diverse fora etc tegen en het gemiddelde wat daar uit kwam is die 3500-4000 roepie. Misschien krijg je het goedkoper als je in Agra een taxi gaat zoeken, misschien niet, maar als richtlijn is het handig denk ik.
Rob, van jou als veelvuldig auto gebruiker had ik een ander antwoord verwacht. Ook in India heb je auto's zonder AirCo en met AirCo. Als je een auto wilt met AirCo of de AirCo wilt gebruiken moet je meer betalen dan wanneer je een auto zonder AirCo hebt. Terzijde: deze laatste heeft meestal onze voorkeur, niet omdat die goedkoper is maar omdat we geen grote verschillen in de binnen en buitentemperatuur willen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?