wisselen van euro 's

• irma

Op gevaar af dat deze vraag al tientallen keren beantwoord is, maar heb al gezocht. Heeft iemand van de ervaren reizigers advies over hoe en waar je het beste je euro ‘s kan wisselen. We komen ’s nachts in Delhi aan. Kan je daar meteen pinnen? Met dank. Heb pick up geregeld, dus neem aan dat ik de volgende dag rustig e.e.a. kan verkennen.

• KeesS

Irma, als je de IGA Airport uitkomt zit er tegenover de uitgang een ATM. Euro's kun je overal wisselen. Zelf vind ik het onprettig om ‘s nachts bij het vliegveld naar de ATM te gaan na een vliegreis, je bent vermoeid etc. Ik haal in Nederland (GWK) altijd wat indiase roepies (officleel mag je ze niet in/uitvoeren) zodat ik de eerste nacht/dag even vooruit kan. Ik zou niet teveel euro’s meenemen want pinnen kan bijna overal. B)

• erik

In de hal waar je je bagage afhaalt is een State Bank. Daar wissel ik meestal even wat cash (20 euro of zo) zodat ik die avond vooruit kan (biertje in het hotel of zo) en dan de volgende ochtend op mijn gemak op zoek naar het pinapparaat.

• irma

super bedankt!

We hebben er zin in!

• peter

Nadat mijn chip van mijn pinpas (in sirkazhi) stuk is gegaan, reist deze jongen alleen nog maar met cash geld. Altijd en overal wisselbaar en vaak nog een betere koers! Tjonge jonge wat heb ik een ellende gehad, had gelukkig wel wat geld bij me maar er moest geld gestuurd worden via western union, en toen ben ik erachter gekomen dat het toch een stuk prettiger reist met cash. Gewoon een een groot bedrag in een keer wisselen het liefs met briefjes van 500 en dan is de koers nog beter!

• kees

Daarom altijd meerdere pasjes meenemen plus wat cash

grjes kees

• peter

Ik neem genoeg cash mee, en voor noodgevallen mijn visa kaart,kaart is mischien veiliger, maar als ik een paar briefjes van 500 wissel bij een goudhandelaar krijg ik een veel en veel betere koers dan jij met je kaart, laat je de kraan lopen voordat je naar de atm gaat???

• kees

ZIELIG FIGUUR BEN JE

blijf hier toch weg!!!!!!!!!!!!!

ik laat me toch verleiden te reageren op n onvolwassenne !!!!!!!

laatste keer trouwens

• peter

Kees ben je boos, pluk een olifant en zet die op je hoed dan ben je morgen plat!!! Regent het tussen 1 en 2 dan valt er water naar benee!!!

Neem je zelf niet zo serieus man!! En denk eraan kraan 15 min laten lopen anders wordt je ziek, heb je al je varkensgriepspuit gehaald, harstikke gevaarlijk man die griep.

• Sweety

Nederland is een vrij land, een ieder mag z'n mening hebben en uiten.

Wie ben jij om een ander te oordelen?

Indiaas gezegde (letterlijk vertaald): Zwaai eerst met het stokje onder je eigen bed, voordat je ermee naar een ander wijst.