In januari willen we wat tijd doorbrengen in Goa. Waar kan je het beste gaan zitten, als je niet zo gesteld bent op raveparty's e.d.?
Aquila
kom al sinds 1986 in Goa,
en ik kan me inderdaad herinneren dat er vooral begin jaren 90 van die rare “parties” waren in Anjuna (maar alleen in Anjuna). Er waren daar een aantal discoteken waar elke nacht erg luide muziek was, en mensen zich -bijna- dood dansten. Overdag zag je die weer niet, dan sliepen ze.
Daar is toen veel verzet vanuit de lokale bevolking uit gekomen, en nu komen ze daar al zeker meer dan 10 jaar niet meer voor.
Weer een voorbeeld van “recente geschiedenis” dat maar blijft hangen in bepaalde circuits, en sommige nieuwelingen dus blijkbaar een verkeerd beeld kan geven.
Goed te horen dat dit een verkeerd beeld is van Goa. Hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken over die party's. Ben wel benieuwd welke omgeving in Goa het attractiefst is om te verblijven. Iemand suggesties?
Iets anders wat ik graag zou willen weten is of iemand ervaring heeft met tandartsen in Goa. Heb tijdens mijn laatste vakantie in Udaipur een kroon laten zetten, en dat is me zo goed bevallen, dat ik dit weer wil doen, maar dan in Goa. Weet iemand een goed adres?
Aquila
Hallo Aquila,
Wij verblijven in Candolim.Heeft mooie stranden.Waar wij zitten erg ruim, breed en fijne shacks.Je hebt er ook plaatsen waar meer toeristen zitten , vooral Engelsen en tegenwoordig ook meer Russen.Daar komen we dus niet.
Ga niet in Baga of Calangute is inderdaad te druk.Wel leuk om in het weekend te kijken , want dan komen er busladingen met Indiers uit Karnataka en Maharastra naar Goa om te baden.Mannen om te drinken .q. zuipen ,want Goa is het goedkoopste wat drank betreft in geheel India.
Wil je echt een zeer rustig en zeer mooi strand dan kan ik je Majorda of Utorda aan bevelen.Leuk , mooie natuur en echt niet toeristisch.
Wij gaan hier altijd een of twee maal een paar dagen heen.Echt mooi
Palolem beetje overlopen door backpackers en jeugdigen (ken je leeftijd niet)
Wat tandarts betreft , weet ik een heel goed adres.Zelf twee bruggen met kronen laten plaatsen, ook mijn vrouw en meerdere vrienden c.q kennissen zijn bij haar
in behandeling geweest.Erg goed , zorgzaam , betrouwbaar en duidelijke afspraken.Kortom heel erg goed en iedereen is zeer tevreden.
voor adres en tel nr mail me even cjmmaas@home.nl
grjes kees
Het strand van Calangute is richting Candolim op veel plaatsen erg rustig.
Wij komen daar al enkele jaren en hebben altijd plaats.
We hoeven ook geen bed te reserveren wat bij veel drukke shacks gebruikelijk is.
Prima shack met heerlijk eten.
Niet duur en grote porties. Dat is in Candolim wel anders.
Weinig voor veel en bij sommige shacks zelfs betalen voor je bed.
Even een binnenweggetje nemen en je vindt veel stukken rustig strand.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?