Met de trein van Delhi naar de zuidkust, al hip hoppend. Weet iemand wat leuke plaatsen om aan te doen die redelijk op een spoorroute liggen. Het hoeven geen grote (winkel) steden te zijn.
met dank voor uw reaktie: Johan.
Sorry bij mijn vorige reactie ging iets mis!! Ik probeer op nieuw!
Wat bedoel je met zuidkust??? In het zuiden heb je een oost en west kust!!!! Dit is zo'n vage vraag!!!! Wil je door gujarat,maharashtra, goa,karnataka, naar kerala “hiphoppen”?
Of wil je via west bengal,orissa,andra,tamil nadu “hiphoppen”???
tis inderdaad een beetje vaag ja, precies weet ik het ook nog niet. Maar het idee is om vanaf Delhi met de trein ri. westkust te gaan, af te zakken via Goa naar beneden richting Kochi, en dan via de zuidpunt (Nagercoil) weer via de oostkust op te steken ri. Chennai. Afhankelijk van de tijd (we hebben 4 weken vakantie) met vliegtuig of trein dan weer terug naar Delhi.
Mijn vraag: is het aan te raden is om van die globale route soms af te wijken het binnenland in, of de route sowieso gedeeltelijk door het binnenland te maken vanwege niet te missen bezienswaardigheden ?
Johan:
Johan,
Delhi > Mumbai > zuidpunt (= Kannyakumari) > Chennai > Delhi is globaal wat je wilt?
Er valt niets aan of af te raden om van deze globale route af te wijken.
Wel moet je rekening houden met de reistijden, trein- en vliegverbindingen.
Je hebt 4 weken de tijd?
Misschien dit:
Delhi > Madhya Pradesh > Mumbai > Goa > … > Kannyakumari > Kovalam/ Trivandrum.
Terugvlucht Trivandrum > Delhi
Of wil je allleen maar langs de kust / stranden?
De stranden bij Mumbai vond ik zelf erg leuk.
Het strand / de zee bij Daman was compleet olievervuild toen ik daar geweest ben.
Heel onzichtbaar, koste mij 3 uur tijd om mijn voeten / enkels weer olievrij te krijgen.
Gelukkig ben ik daar niet wezen zwemmen.
Rob
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?