Niks van die negatieve reacties aantrekken, Aquila! Zeikerds hou je altijd…
IK vind het een goede tip, vlieg vaker vanaf Brussel, maar kende deze site niet.
Beste Rob,
Sundri noemde dit bericht “volkomen zinloos” en jij volgde met “non informatie”. Ik ben het met jullie niet eens. Aaanvullende info over wanneer iemand vliegt gaat mij niets aan. Aquila noemt een site, verder is het aan jezelf om uit te vinden of je ook voor diezelfde lage prijs zou kunnen vliegen.
Vr gr.
He Bob,
Ik kende die website wel, hoor. Als je vanaf Brussel vliegt is dat een heel bekende website. Maar afgezien daarvan, dan zoek ik dus nog 'ns extra via de genoemde website en komen bij mij die prijzen gewoon niet naar boven. Dus dit soort prijzen vermelden is mijns inziens alleen zinvol als daarbij aanvullende informatie wordt gegeven (naast de naam van de website dus vluchtdata + tijden en vliegmaatschappij).
Ik denk dat het overgrote deel van de mensen op dit prikbord < dan 30 dagen gaan. Ga je langer dan ben je (bijna) altijd duurder uit. Voor Sundri is het dus geen extra infomatie, maar ik had b.v. nog nooit van deze site gehoord.
Rob, voor goedkope vluchten moet je ook eens naar Turkish Airlines kijken. Heeft ook vaak tickets rond de € 400,-.
Ineke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?