Tickets India

• Bob

Niks van die negatieve reacties aantrekken, Aquila! Zeikerds hou je altijd…

IK vind het een goede tip, vlieg vaker vanaf Brussel, maar kende deze site niet.

• Rob

Beste Bob,

Wat bedoel je met “negatieve” reacties en “zeikerds”?

Kritisch reageren waardoor er meer aanvullende informatie komt lijkt mij alleen maar ok.

Aquila zit al jaren op dit prikbord.

Is volgens mij heel goed zelf instaat om het kaf van het koren te scheiden.

Rob

• Bob

Beste Rob,

Sundri noemde dit bericht “volkomen zinloos” en jij volgde met “non informatie”. Ik ben het met jullie niet eens. Aaanvullende info over wanneer iemand vliegt gaat mij niets aan. Aquila noemt een site, verder is het aan jezelf om uit te vinden of je ook voor diezelfde lage prijs zou kunnen vliegen.

Vr gr.

• Sob

Rob, wanneer hou jij nu eindelijk eens je ..p! ;-) Je weet echt van geen ophouden! Je bent echt irritant!

• Rob

Beste Sop,

Wanneer houdt jij een keer op met het lezen van mijn bijdragen als je die zo irritant vindt.

Niemand dwingt jou daar toe.

Rob

• Sundri

He Bob,

Ik kende die website wel, hoor. Als je vanaf Brussel vliegt is dat een heel bekende website. Maar afgezien daarvan, dan zoek ik dus nog 'ns extra via de genoemde website en komen bij mij die prijzen gewoon niet naar boven. Dus dit soort prijzen vermelden is mijns inziens alleen zinvol als daarbij aanvullende informatie wordt gegeven (naast de naam van de website dus vluchtdata + tijden en vliegmaatschappij).

• Ineke M

Ik denk dat het overgrote deel van de mensen op dit prikbord < dan 30 dagen gaan. Ga je langer dan ben je (bijna) altijd duurder uit. Voor Sundri is het dus geen extra infomatie, maar ik had b.v. nog nooit van deze site gehoord.

Rob, voor goedkope vluchten moet je ook eens naar Turkish Airlines kijken. Heeft ook vaak tickets rond de € 400,-.

Ineke

• KeesS

Sundri, ik ben het met je eens. Alleen een prijs noemen heeft geen zin want je zoekt je een ongeluk.

• KeesS

Ja Rob, dat verhaal ken ik ook. Wat ik zelf merk is dat de prijzen soms per uur verschillen. Kan soms wel een paar honderd euro tussen zitten. En dat geld kun je beter besteden in India.

• roy

irritante personen zijn gewoon vervelend.

Maar ik lees graag en met plezier altijd naar Rob's reactie.

Rob laat je niet wegduwen oke.

dag

roy