goedkoop ticket Bangkok- Chennai

• j

Hallo,

Volgend jaar jan- feb wil ik voor het eerst naar India toe en ben op zoek naar goedkope vliegtickets. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen maar denk er met name over om naar het zuiden te gaan. Het grootste deel van het jaar zit ik ergens in Z-O Azie en ik zoek dan ook een retourticket naar Bangkok. Heeft er misschien iemand tips? Ben benieuwd en alvast bedankt,

j

• erik

Zoek je nu een retour Bangkok-Chennai? Topic en tekst zijn voor mij wat onduidlijk. Maar als dat is wat je zoekt, koop hem dan in Bangkok, veel goedkoper!

• klaas

Dit is India prikbord Erik ik neem dus aan dat hij bedoelt India-thailand- India, anders zou het toch wel een hele rare vraag zijn want er ligt een wereld van verschil in tarieven als het omgekeerd zou zijn.

J. Als je perse vanuit chennai wilt vertrekken is het de moeite waard om sri lanka airlines in de gaten te houden die hebben soms hele goeie aanbiedingen Chennai-colombo-bangkok met gratis stopover in sri lanka als je dat zou willen (zou ik altijd doen sri lanka is zeker de moeite waard). Maar als het niet perse vanuit chennai hoeft zou ik van uit calcutta naar thailand vliegen dit is het goedkoopste traject. Ook is biman bangkladesh een goeie optie, vaak aanbiedingen en gratis stopover, zeker doen, alleen een nadeel, India is een beetje saai als je terugkomt na een verblijf in bangladesh!!

• j

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal eens wat rondneuzen bij biman ed. Ik vlieg trouwens van Thailand naar India maar zit voorlopig nog bijna 2 maanden in Laos. Alvast een beetje een prijsindicatie is waar het me met name om ging.