He Rob, ik koop ook heel veel stoffen in India, waarvan ik kleding maak met m'n naaimachine en die draag ik altijd de hele zomer, totdat het te koud wordt. ‘s Winters draag ik alleen soms Kashmiri jurken (daar hebben ze warmere stoffen). Maarre, ik koop m’n ondergoed toch echt in NL. Een fatsoenlijke bh ben ik in India nog niet tegengekomen, hoewel die er ongetwijfeld zijn, maar dat is dan wel zoeken. Ook bikini's ben ik nog nauwelijks tegen gekomen in India. Logisch natuurlijk, want Indiase vrouwen heb ik die nog niet zien dragen. Indiase spijkerbroeken heb ik weleens geprobeerd, maar die passen niet. Indiase vrouwen hebben een heel ander model dan westerse vrouwen. Dus 's winters draag ik toch vooral NL kleding, wat ik eigenlijk wel jammer vind, want ik vind al die kleurige Indiase kleding prachtig.
Maar goed, dat was geen antwoord op je vraag. Ik wens je succes met het vinden van Timberlland kleding. Ik kom zelf regelmatig in outdoor winkels, want daar koop ik meestal m'n Teva's. Je weet wel, die “Jezus”sandalen. Ik zweer er bij; loop ik de hele zomer op en ‘s winters soms ook en ook altijd in India. Ze dragen als sportschoenen en ik draag ze zelfs op m’n werk (kantoorbaan). In India zijn ze vorig jaar een keer van me gejat, terwijl ze voor m'n eigen deur stonden. Dus dat was weer op naar de outdoor winkel .