Timberland trouser

• Rob

Beste mensen,

Een van mijn kennissen in Delhi wil graag een broek van het merk Timberland.

Die zijn in India blijkbaar niet te krijgen.

Vorige week heb ik heel Groningen afgesjouwd op zoek naar zo'n broek.

Niets gevonden, niemand had ooit van dat merk gehoord.

Wie weet er een winkel waar je die broeken kunt kopen?

En wie vliegt er binnenkort naar Delhi om die broek mee te nemen?

De kosten worden door hem vergoed.

Rob

• Sundri

Timberland kun je in outdoor winkels kopen.

• Rob

Sundri,

Bedankt voor de tip.

In dat soort winkels kom ik nooit, eigenlijk kom ik nooit in kledingszaken.

Mijn meeste kleding koop ik zelf in India, behalve mijn sokken.

Die heb je in de tijd dat ik meestal ga, rondom juli, ook niet nodig.

Alleen een paar aan voor in het vliegtuig en een extra paar schone voor in de terugvlucht.

Nu nog op zoek naar een outdoor shop in Groningen.

Rob

• Theo Kiewiet

Ik heb een Timberland jas, uit India! :D

Of zou 't nep zijn.:S

• Rob

Theo,

Mijn eerste reactie op die vraag over Nederlandse Timberbroeken was: is vast “made in India”. En die labeltjes, die zijn zo na te maken.

Ik denk dat ik maar naar zo'n outdoorshop ga om stiekum wat labeltjes af te knippen.

Die kan ik gewoon per post versturen.

Inmiddels hebben ze in India waarschijnlijk genoeg naaimachines om ze er zelf ergens aan te naaien.

Rob

• Sundri

He Rob, ik koop ook heel veel stoffen in India, waarvan ik kleding maak met m'n naaimachine en die draag ik altijd de hele zomer, totdat het te koud wordt. ‘s Winters draag ik alleen soms Kashmiri jurken (daar hebben ze warmere stoffen). Maarre, ik koop m’n ondergoed toch echt in NL. Een fatsoenlijke bh ben ik in India nog niet tegengekomen, hoewel die er ongetwijfeld zijn, maar dat is dan wel zoeken. Ook bikini's ben ik nog nauwelijks tegen gekomen in India. Logisch natuurlijk, want Indiase vrouwen heb ik die nog niet zien dragen. Indiase spijkerbroeken heb ik weleens geprobeerd, maar die passen niet. Indiase vrouwen hebben een heel ander model dan westerse vrouwen. Dus 's winters draag ik toch vooral NL kleding, wat ik eigenlijk wel jammer vind, want ik vind al die kleurige Indiase kleding prachtig.

Maar goed, dat was geen antwoord op je vraag. Ik wens je succes met het vinden van Timberlland kleding. Ik kom zelf regelmatig in outdoor winkels, want daar koop ik meestal m'n Teva's. Je weet wel, die “Jezus”sandalen. Ik zweer er bij; loop ik de hele zomer op en ‘s winters soms ook en ook altijd in India. Ze dragen als sportschoenen en ik draag ze zelfs op m’n werk (kantoorbaan). In India zijn ze vorig jaar een keer van me gejat, terwijl ze voor m'n eigen deur stonden. Dus dat was weer op naar de outdoor winkel ;).

• Ramrod

Weet niet waar je woont maar hier in Rotterdam heb je 2 Timberland winkels, 1 in de stad voor schoenen en 1 in Alexandrium winkelcentrum met kleding , ook in andere steden zijn wel timberland zaken te vinden hoor even googelen .

Het in overigens geen out-door achtige kleding maar meer casual kleding , ben net terug uit Amerika en heb daar veel Timberland in outletmalls gekocht voor bijna India prijzen ….

• VideJo

In Utrecht is ook en Timberland shop. In Hoog Catrijnen.

• Sundri

Jongelui, Rob woont in Groningen…

• yvonne

volgens mij krijg je Timberland ook bij Perry Sport