vliegticket

• marieke

Ik wil wat binnenlandse vluchten boeken in India. Graag al voordat ik in INDIA ben.

Via welke website kan ik dit het beste boeken?????????????????

• Bob Witlox

je kunt boeken via de indiase maatschappijen zoals Jet Airways, Indian Airlines

www.jetairways.com

indian-airlines.nic.in

Etc, effe googlen.

• Annelies

Hoi Marieke,

Ik boek mijn binnenlandse vluchten altijd via www.cleartrip.com. Gaat prima.

Groet,

Annelies

• Marieke

Ik heb zojuist geboekt op cleartrip.com. De tickets waren een stuk goedkoper in vergelijking met jetairways.com

• Sundri

Je kunt boeken via algemene zoeksites, zoals hier genoemd www.cleartrip.com , maar ook via www.makemytrip.com , www.travelguru.com . Verder vind ik www.zoomtra.com de beste zoeksite; die geeft mijns inziens de laagste tarieven weer, maar je kunt niet via die site boeken. Dan moet je vervolgens naar de website van de vliegmaatschappij om te boeken en het lukt niet altijd om daar met een NL credit card te boeken; dat verschilt per maatschappij.

• tom88

De ticketprijzen zijn hetzelfde, alleen jet air is een iets duurdere maatschappij.

Het zit m daarin dat de zoekmaschine bij zoveel mogelijk airlines zoekt.

Zo is jetlite bijv weer veel goedkoper dan jetair (want je krijgt aan boord alleen een klein flesje water).

En zo zijn er meer prijsvechters. Hou in de gaten dat de allergoedkoopste airlines dus geen eten en drinken aan boord hebben (of het is evt te koop, maar dan veelal uitverkocht).

• marc

Hallo,

Heb onlangs bij www.flykingfisher.com een vlucht van Leh naar Delhi geboekt. Was aanzienlijk goedkoper dan Jetairways. Heb vaker met Jetairways gevlogen dit wordt dus de eerste keer met Kingfisher. Ben benieuwd naar hun kwaliteit.

Groet…………Marc

• froukje

met welke maatschappij vlieg je dan?

• Sundri

Daarom is het juist goed om te zoeken via een vergelijkingssite, zoals ik die hiervoor noemde.

Low cost airlines zijn b.v. Indigo, GoAir, Spicejet, Air Deccan, Paramount en Jetlite (dochter van Jet Airways). Dure airlines zijn o.a. Jet Airways, Indian Airlines, Kingfisher (hoewel de laatste qua prijs meestal iets lager ligt als Jet Airways en Indian Airlines). Zoals hiervoor al genoemd is bij de low cost airlines het enige dat je krijgt een flesje water van 2 dl. Je kunt wel wat te eten en drinken kopen, maar dat is (zeker voor onze begrippen) niet duur.

• marc

Hi Sundri,

Vergelijken is altijd goed! Vanuit Leh vliegen niet alle maatschappijen. Voor zover ik weet zijn Air India, Jetairways en Kingfisher de enige maatschappijen die leh aanvliegen. Kan me vergissen………?!

Tijdje geleden heb ik een documentaire over Kingfisher Airlines gezien, de filosofie sprak me erg aan. Vandaar mijn keuze.

Groet………Marc