Hey,
Ik ga 16 januari 2010 met Djoser naar Noord-India en Nepal voor 30 dagen. Gaan er nog meer mensen die datum deze reis met Djoser maken? Ik ben benieuwd!
Groetjes Reisfan
Deze vraag kan je beter stellen aan de organisatie van Djoser. Ben zelf 9 jaar geleden 1x maal met Djoser naar Ladakh geweest. Hierna nooit meer met deze organisatie omwille van de enorme betutteling.tijdens de reis. Dat je ervaren reiziger bent ( ca, 20 jaar in voornamelijk Azië) wordt niet meegenomen. Je wordt behandeld als beginneling. Bij deze reis van Djoser is mij gebleken dat de reisleidster beneden formaat was. Veel acties kwamen voort uit de groep zelf en NIET geïnitialiseerd door de reisleidster. Desondanks is de reis naar Ladakh een van de hoogtepunten in mijn reisevaringen.
Ik ben een Djoser-fan en ik heb ook één keer meegemaakt, dat de reisleidster onder de maat was. Maar dat was niet op een reis naar India, maar naar Laos en Cambodja. Maar eigenlijk heb je daar weinig last van, omdat je alle vrijheid hebt (en krijgt) om je eigen plan te trekken. Vele activiteiten zijn niet eens in de prijs inbegrepen, om iedereen vrij te laten kiezen of je daar wel aan wilt gaan deelnemen.
Dat verbaasd mij heel erg! Ik ben namelijk al 2 keer met Djoser geweest en was erg tevreden over de reisbegeleiders. Ik ben erg tevreden over Djoser, ook omdat je erg vrij wordt gelaten en de reisbegeleiders de ik had tijdens mijn Djoser reizen vond ik fantastisch! Alles was perfect geregeld! Wel jammer dat jullie niet zo'n goede reisbegeleider hadden.
Groetjes Reis fan
Wij hebben 13 jaar geleden dezelfde reis met Djoser gemaakt. Was prima! Je werd van A naar B gebracht en verder had je alle vrijheid. De reisleidster was erg aardig, maar ook erg onervaren.Ze had zelf wel 2 keer langere tijd in india gereisd. Moet zeggen dat ik daar niet zoveel last van heb gehad (van die onervarenheid).
Voor een groot deel doen mensen dit een (korte) periode in hun leven. Er wordt steeds meer gereist, dus zul je steeds meer reisleiders nodig hebben. Iedereen moet een keer beginnen, dat betekent per definitie dat de kans dat je een onervaren reisleider treft relatief groot is.
Ineke
Sandra Schreef:
——————————————————-
> Dat verbaasd mij heel erg! Ik ben namelijk al 2
> keer met Djoser geweest en was erg tevreden over
> de reisbegeleiders.
Dan heb ik mij verkeerd uitgedrukt. Het is niet voor niets, dat ik tijdens mijn vacanties vaak een T-shirt draag, waarop een deel van het logo van Djoser te zien is (het deel met mijn naam Jo er in). Dat T-shirt draag ik ook als ik een reis maak met een andere reisorganisatie, bijvoorbeeld Koning Aap . . .
@Ineke, bij de meeste reisorganisaties krijgen de reisleiders een gedegen training voor ze naar hun bestemming gaan. 2x langere tijd in India te hebben gereisd is wel een pre maar niet genoeg om te worden aangenomen om een groep mensen te begeleiden. Misschien is Djoser een beetje soepel met het aannemen van mensen maar het is niet gebruikelijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?