Oktober naar Andaman

• Michel

Hallo,

Mijn vriendin en ik zijn van plan om in de maand oktober naar de Andaman eilanden te gaan. Ik weet dat oktober tussen twee regenseizoenen in zit en dat mensen aangeven dat het mogelijk is om er in deze maand naar toe te gaan, maar ik zou graag van mensen willen weten die zelf in de maand oktober op de Andaman eilanden zijn geweest hoe het klimaat was.

Alvast bedankt!

• kataraja

Als je bij http://www.wunderground.com/global/stations/43333.html Bij hun kan je ook 10 jaar terug kijken dus je kunt zien hoe het de laatste 10 jaar in oktober was.

Als je wilt weten hoe een mens zich in de toekomst gedraagd, hoef je maar naar zijn verleden te kijken, dit gaat hij het weer helaas niet op!!:)-D

• tom88

Volgend jaar, in 2010 gaan wij lekker in nederland op vakantie, want we houden van goed weer. We gaan dan van 1 tot 7 augustus: dan is t zonnig en tussen de 25 en 30 graden.

• Michel

Bedankt Tom,

Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt in Nederland! Gentiet ervan!

Hopelijk zijn er nog mensen die wel gewoon een reactie kunnen plaatsen op een gewone vraag! Misschien kun je iets beters met je tijd doen!

• Michel

Thanks…handige site!

• Sundri

Een andere goede website voor het weer, o.a. gericht op India, is www.accuweather.com. Die geeft ook een “animated” wolkenbeeld.