naar India in januari 2010

• Frank

In januari 2010 gaan ook wij weer naar India!

We willen deze keer vanuit Delhi naar Varanassi, Calcutta (en omgeving), Bhubaneswar en Puri.

Dit jaar ben zijn we al naar Delhi en Varanassi geweest en daar kennen we dus al een leuk hotel. Nu zijn we nog op zoek naar nette hotels in de andere plaatsen prijs per nacht maximaal 30-40 euro per kamer.

Rob en zijn site, http://www.xs4all.nl/~devarosa/hotels.htm heeft ons dit jaar veel geholpen, met de taxi en hotels, maar voor bovenstaande plaatsen zou ik toch graag nog wat tips krijgen!

Alvast bedankt,

Frank

• henny

Ik vlieg eind januari naar Delhi en wil daar 1 nacht blijven. Weet jij een goed hotel in Delhi? In de buurt van het vliegveld of van het treinstation lijkt mij het handigst.

Bedankt alvast

• Frank

Hoi Henny! Het hotel waar ik verblijf zit niet in de buurt van het vliegveld wel op loopafstand van het station in Delhi, ik heb een pickup geregeld via het hotel http://www.godwinhotels.com/index1.html, dus ze komen ons afhalen, werkt prima en het hotel is netjes. We blijven er 2 nachten, want we komen 's nachts aan waarna we een dag later doorvliegen naar Varanassi. Alvast een hele fijne vakantie gewenst.

• Rob

Hoi Frank,

Ik zie je berichtje nu pas, is al geplaatst in juli zonder reacties.

Leuk dat jullie weer naar India gaan of zijn jullie daar al?

Voor vragen over Orissa moet je bij Jos(ine) zijn.

Maar die zit (al jaren) vrij weinig op dit prikbord.

Mijn eigen korte tips:

In Kolkata de Banyan Tree

In Varanasi hot oil massage in hotel Surya, amazing.

Rob

• Frank

Hoi Rob,dankjewel! ja we gaan weer, eind januari! Weer naar Varanassi en natuurlijk weer hotel Surya, dat was de vorige keer al een fantastische tip! Tja je ziet het ik ben al weer een tijdje bezig met voorbereiden en plannen B). Nu wordt het ipv Goa Puri op het eind van de vakantie, Heb onder het onderwerp to do en verblijven in Calcutta inmiddels ook nog andere leuke tips gekregen. Ik kijk er al zeer naar uit!

• Take2

Ik wens je een fijne vakantie toe Frank:)! Je bent een bofkont en ik ben best wel een beetje jaloers….ik moet nog wachten tot na de zomervakantie voordat ik eindelijk kan vertrekken…zucht(:D

• Frank

:D dankje! de tijd gaat snel, heb in juni geboekt, moest ook een jaar wachten en sparen eindelijk is het bijna zover. Ik had zelfs plannen om in juni nogmaals te gaan omdat het visum voorheen 6 maanden geldig was maar helaas. misschien dan toch eens naar Nepal…. ik zie het na deze vakantie wel!