Wij vliegen a.s. zaterdag 11.15 naar Dehli met KLM.
Is het nu echt nodig dat je dan al 3 uur eerder op Schiphol moet zijn ?
Wat zou de reden zijn dat voor Europa vluchten 2 uur geldt en voor buiten Europa 3 uur?
groet,
Rob
Ik denk dat dit meer te maken heeft met logistiek gezien vanuit de luchtvaartmaatschappijen.
Als je iedereen opdraagt om 3 uur vantevoren daar te zijn, dan lukt dat in veel gevallen -ondanks de goede bedoelingen van de passagiers- toch niet: je zit in de file richting schiphol, je bent wat vergeten en moet omdraaien om het te halen etc etc. Het resultaat is dan wel dat de meeste passagiers dan toch nog op tijd zijn en het vliegtuig geen vertraging oploopt.
In de realiteit kan het zijn dat als je 1 uur vantevoren aanschuift aan de incheck balie (daar is de lange rij dan weg), je toch nog een kwartiertje zit te wachten bij de gate voordat je het vliegtuig in kan.
Sinds ik onlangs een verhaal las van iemand, die wel degelijk 3 uur van te voren op Schiphol was en door de lane wachttijd in de rij pas 15 minuten voor de vertektijd te horen kreeg, dat zij niet meer ingecheckt konden worden, ben ik wel wat voorzichtiger geworden.
De KLM (want het was een KLM vlucht) was verbaasd, dat die klant niet uit de brand was geholpen . . . Door de crisis zijn er namelijk een aantal cabine staff members gevraagd om bij de balie te gaan helpen en toch kon dit gebeuren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?