Best of India in drie weken? Hoe te vliegen?

• Mieke

In september wil ik met een vriendin naar India. Zij gaat drie weken, ik twee maanden. We dachten te vliegen op Delhi en terug te vliegen vanaf Mumbai, zodat we samen Rajasthan kunnen doen, en ik die laatste weken Zuid-India kan zien.

Is een reis van een week of drie van Delhi naar Mumbai een redelijke inschatting? Of zijn er mensen die wellicht veel betere tips hebben? We moeten nog boeken, dus alles is nog mogelijk.

Tips welkom.

Vriendelijke groet,

Mieke

• Sundri

Delhi - Mumbai in drie weken en daar tussenin Rajasthan “doen” lijkt mij wel voldoende. Het ligt er maar net aan hoe lang je in de verschillende plaatsen wilt blijven en hoe je reist. Je kunt de trein pakken, b.v. van Delhi naar Jaipur, maar je kunt ook een taxi regelen of met de bus gaan. Met de bus is het langzaamst, met de trein relatief snel, maar je moet wel even kaartjes regelen (meestal lukt dat wel voor de volgende dag op het toeristenquotum of ladiesquotum). Met de taxi is het comfortabelst, want dan kun je rijden en stoppen wanneer je wilt.

• KeesS

Drie weken lijkt mij voldoende. Waarom pak je niet een stuk van Gujarat er bij? Alleen volgens mij is het wel warm in die tijd.B)

• marlène

Het ligt eraan wat jullie willen doen in 3 weken , maar het is zeker te doen.

Twee viendinnen en ik zijn vorig jaar ook voor 3 weken naar India geweest, Amsterdam-Delhi-Mumbai-Amsterdam.

Wij gaan dit jaar weer en vliegen met Tukish Airlines , wij hebben voor de ticket 415,– inkl. alle kosten p.p. betaald, een rondreis met eigen chauffeur + auto+ hotel kost ons 750,– p.p. voor 21 dagen

Mocht je meer vragen hebben , kan je gerust e-mailen

• ton

Hallo marlene, waar heb jij het ticket geboekt?

• Marlène

Beste Ton,

ik heb de ticket bij mijn eigen reisbureau geboekt, maar je kan het ook via cheaptickets.nl boeken maar dan betaal je iets meer kosten.

Succes

• anita

het ticket kun je ook voor 394 bij turkish airlines zelf boeken, via www.thy.com

ik ga de hele maand december en blijf op de terugweg nog een nachtje in istanbul, zeer gunstig tarief.

• Marlène

wij vliegen van A`dam naar Delhi en weer terug , maar je kunt ook van Mumbai terug

vliegen.

Goedkope tarief is alleen voor een maand geldig,

• ka en yet

marlène Schreef:

——————————————————-

> Het ligt eraan wat jullie willen doen in 3 weken ,

> maar het is zeker te doen.

> Twee viendinnen en ik zijn vorig jaar ook voor 3

> weken naar India geweest,

> Amsterdam-Delhi-Mumbai-Amsterdam.

>

> Wij gaan dit jaar weer en vliegen met Tukish

> Airlines , wij hebben voor de ticket 415,– inkl.

> alle kosten p.p. betaald, een rondreis met eigen

> chauffeur + auto+ hotel kost ons 750,– p.p. voor

> 21 dagen

>

> Mocht je meer vragen hebben , kan je gerust

> e-mailen

• ka en yet

Hallo Marlene

Wij willen samen eind oktober naar India kun je ons de info geven waar te boeken de prijs sprak ons erg aan.

Groeten van Ka en Yet.