vliegtickets

• Lia

Wij willen een retourvlucht boeken van Amsterdam naar Delhi en een binnenlandse vlucht van Varanassi naar Goa en dan van Goa naar Delhi. Wie heeft tips over met welke airline je in noember a.s. het goedkoopste vliegt.

• Sundri

Zoek eens via www.zoomtra.com. Dat is een zoeksite, die alle maatschappijen, tarieven en tijden weergeeft. Vervolgens boek je via de maatschappij zelf of via een algemene boekingssite, zoals www.makemytrip.com of www.yatra.com. Via de algemene boekingssites kun je met je NL creditcard boeken, via sommige luchtvaartmaatschappijen ook, maar niet alle.

• KeesS

Lia, mijn advies bepalen wanneer je wilt gaan en dan blijven zoeken. De prijzen voor de vliegtickets wisselen soms per dag of per uur. Deze prijzen zijn voor vertrek uit Brussel.

Uw aanvraag Brussel(België ) / Delhi (India)

Retour in klasse : Economy

Vertr. Zon-1-Nov 2009

Aank. Zat-21-Nov 2009

Voor 1 volwassene

Retour Enkele reis

Klasse : Economy Klasse : Business

Onze zoekresultaten

Exclusieve

Luchtvaart

maatschappij Vluchtge. Vertr. Aank. Details Prijs per volw.* Korting per volw. Totaal

* Keuze

Klik voor meer informatie over de luchtvaartmaatschappij 01/11 21/11 Vluchtdetails Details 427,00 - 18 € 409,00€

Klik voor meer informatie over de luchtvaartmaatschappij 01/11 21/11 Vluchtdetails Details 457,00 457,00€

Klik voor meer informatie over de luchtvaartmaatschappij 01/11 21/11 Vluchtdetails Details 477,00 - 18 €459,00€

Klik voor meer informatie over de luchtvaartmaatschappij 01/11 21/11 Vluchtdetails Details 476,00 - 8 € 468,00€

Klik voor meer informatie over de luchtvaartmaatschappij 01/11 21/11 Vluchtdetails Details 502,51 502,51€

Klik voor meer informatie over de luchtvaartmaatschappij 01/11 21/11 Vluchtdetails Details 506,00 - 8 € 498,00€

Klik voor meer informatie over de luchtvaartmaatschappij 01/11 21/11 Vluchtdetails Details 529,00 - 18 €511,00€

Klik voor meer informatie over de luchtvaartmaatschappij 01/11 21/11 Vluchtdetails Details 531,70 531,70€

• Sundri

Voor de vlucht Amsterdam Delhi of Brussel Delhi, zou ik eerst zoeken via de zoeksite www.chase.nl. Daar kun je niet boeken, maar die geeft wel weer via welke site je het voordeligste kunt boeken. De weergegeven prijzen zijn inclusief kosten.

• MJ

Wie weet welke maatschappij van Bali - Denpasar naar en van Goa vliegt of anders Delhi?

• kees m

Hello MJ,

Afgelopen december gevlogen van Goa naar Bali v.v.

We hebben gevlogen met Singapore Airlines (zeer goed ,geen delay)vanaf BOM

Vliegen ook vanaf Delhi

Goa nr Bombay met Spicejet

Ga naar www.cleartrip.com

Daar boek ik heel vaakl

Kan je ook buitemlandsre vluchten boeken

ook kun je kijken op www.myasiachannel.com voor alle aziatische vluchten

succes Kees M

• Marlène

Kijk naar makemytrip.com.

Vorig jaar hebben 4 binnenlandse vluchten via hun vanuit Nederland geboekt.

Mijn 2 vriendinnen en ik gaan 25 oktober weer naar India maar nu geen binnenlandse vluchten maar auto met chauffeur.

Wil je meer weten e-mail mij gerust.

Vriendelijke groeten,Marlène

• Marlène

was vergeten mijn e-mail dres te vermelden, hier komt ie dan

soebrattan@hotmail.com