Er rijdt inderdaad een bus tussen IGI en domestic. Mijn ervaring is wel, dat de bus vooral 's nachts wat minder frequent rijdt. Dan moet je soms een uur wachten en de tijd in de bus is maximaal een half uur. Er is een wachtruimte voor die bus, daar moet je je melden bij een bureautje en je (e)ticket van je binnenlandse vlucht laten zien. Zorg dat je toch wel 4 tot 5 uur tussen je aankomst en vertrektijd hebt zitten rekening houdend met eventuele vertraging van je aankomstvlucht en mogelijke wachttijd bij de douane, wat soms snel gaat en soms ook niet, b.v. als er net een paar vluchten tegelijk zijn aangekomen) en tijd die je nodig hebt om van het ene vliegveld naar het andere te komen en rekening houdend met je inchecktijd.
Probeer eens te zoeken via zoomtra.com. Via die site kun je niet boeken, maar geeft wel vrijwel alle vluchtmogelijkheden + de allerlaagste prijzen weer (lager dan via makemytrip.com. Vervolgens kun je b.v. boeken via de website van de betreffende maatschappij. Lukt dat niet, dan kun je inderdaad boeken via b.v. makemytrip.com of yatra.com en er zijn nog wel meer van dat soort websites. Het boeken gaat nu probleemloos met je NL creditcard. Ik heb wel via makemytrip geboekt en dan ging dat goed.
Vroeg boeken geeft een lagere prijs (minimaal een maand vantevoren). In april vloog ik van Delhi naar Srinagar en later van Srinagar via Delhi naar Chennai en alle keren kwam toen Jetlite als voordeligste uit de bus (mijn wenselijke vluchttijden in aanmerking nemend). Je moet gewoon even kijken wat het voordeligst is in combinatie met de tijd die voor jou wenselijk is om te vliegen.
Overigens is het bij de meeste maatschappijen nu nog te vroeg om domestic flights voor december te boeken.