Diu

• PJ

Hallo,

Ik wil in oktober naar Rajastan en Gujarat. Nu vroeg ik mij af wat de makkelijkste (maar vooral snelste) manier is om van Diu weer terug naar Delhi te geraken. Ik kan geen rechtstreekse vluchten vinden, wel bijv. via Mumbai, of vergis ik me nu? Is het anders wellicht handiger om eerst naar een andere stad te reizen en dar rechtstreeks naar Delhi te vliegen?

Ik hoor graag van jullie, BVD PJ

• erik

Je kunt in ieder geval vanaf Ahmedabad naar Delhi vliegen (o.a met Kingfisher). Diu-Ahmedabad is een uur of 7 met de bus. Dihcterbij heb ik nog niet gezien, maar ik heb niet alle airlines bekeken zeg ik er vast bij.

Toen ik dat rondje maakte ben ik op Mumbai gevlogen en daarna door gevlogen naar Bhuj. Vervolgens over land door Gujarat en Rajasthan tot ik in Delhi was, waarvandaan ik naar huis vloog.

• Marlène

ik heb hier een e-mail adres voor u in india, dtt_india@yahoo.com, ze is een Nederlandse en hij een Indier,leuke mensen

Ze zullen u met raad en daad bijstaan, hebben een kleine reisagentschap.

Succes,Marlène

• Tom

Marlene

ga je nu op elk draadje reageren met dat reisburootje?

smaakt heel erg naar spam.

• Marlène

Tom,

ik ben nu voor het eerst op deze site gekomen, ik weet niet waarom jij zo reageert.

Mijn eigen ervaring met dit reisbureau is goed, men is vrij te handelen.

Ik ben reislustige 60 plusser.

Prettige dag

• Marlène

Beste PJ,

het e-mail adres van gisteren is fout, ik heb nu het juiste voor je dtt_india@co.in

• Tom

Welkom op het prikbord Marlene.

Je bedoelt het vast goed, maar ik ook.

Ik waarschuwde je gewoon voor het feit dat je je schuldig maakt aan spam.

Spam is niet alleen verboden, het is ook best wel vervelend.

• Marlène

oeps weer een foutje; het enige en echte adres is: dtt_india@yahoo.co.in